Gå til innhold

Madla 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som rekrutt får du ikke mye privatliv. Fra første kvelden blir du satt på rom med 5-9 ukjente og dere vil dele "alt" de neste 8 ukene. Det som er så flott er at alle er i samme situasjon og vanligvis så kjenner veldig få hverandre.

 

Treningen er heller ikke så hard som den var før nyttår. Dere skal gjennom et nytt treningsopplegg "Grunnleggende Soldat Utdanning - Militær Fysisk Trening" som legger mer vekt på teoridelen og at rekruttene skal lære og trene på egenhånd. Dere vil få plan utlevert av befalet når dere skal ha de

forskjellige øktene og alle går opp til eksamen i utdanningsuke 8.

 

Hva skjer hvis du "stryker" ? på den eksamen greia

 

Jeg må nok ta meg litt ekstra i nakken jeg også, gitt :-)

 

Jeg gleder meg bare mer og mer :-D

 

haha, me2 :) Det er bra!:)

Lenke til kommentar

Hallo, eg er ny i forumet.

 

Synnes det er gøyt å lese på denne tråden. Eg skal inn i luft. Madla i Mars 2013, noen flere som skal da?

Jeg skal nok i luftforsvaret den 12 Mars ja... :p

 

Jeg som er gamer og skal i militæret, lurer på hvordan det blir å gå i begynnelsen ;p

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Jeg skal nok i luftforsvaret den 12 Mars ja... :p

 

Jeg som er gamer og skal i militæret, lurer på hvordan det blir å gå i begynnelsen ;p

 

hva er problemet masse folk som gamer en person hadde kjøpt en trådløs ruter som 4-5 stk i troppen satt og lana WC3 på, de har ps3 på tv rommet osv.

 

Luftforsvaret er vel i den forstand det mest gaming vennlige avdelinga du kan møte på. Søk deg til vakta så kan du spille så mye at du spyr. Tror jeg aldri har spilt og sett på COD så mye som de gangene jeg skulle være med på vaktrunder som hundefører. Vi snakker et spill/konsoll som stod på 24/7.

Lenke til kommentar

hva er problemet masse folk som gamer en person hadde kjøpt en trådløs ruter som 4-5 stk i troppen satt og lana WC3 på, de har ps3 på tv rommet osv.

 

Luftforsvaret er vel i den forstand det mest gaming vennlige avdelinga du kan møte på. Søk deg til vakta så kan du spille så mye at du spyr. Tror jeg aldri har spilt og sett på COD så mye som de gangene jeg skulle være med på vaktrunder som hundefører. Vi snakker et spill/konsoll som stod på 24/7.

Oh, jeg mener ikke selve gamingen som blir problemet, men kondisjon osv. :p

 

haha, gamer selv. og ska i luftforsvaret :p

Den 12. mars? :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Fant denne tråden etter jeg søkte litt på Google. Skal inn i morgen 08:000, Luft.

 

Nervøs angående synet mitt. Fikk beskjed på sesjon at det gikk akkurat. Har ingen andre planer for resten av året, så veldig surt om jeg blir sendt hjem. Noen som har erfaring med dette? Si det ikke går, vil da en veldig positiv instilling være nok til å bli akseptert?

Lenke til kommentar

Fant denne tråden etter jeg søkte litt på Google. Skal inn i morgen 08:000, Luft.

 

Nervøs angående synet mitt. Fikk beskjed på sesjon at det gikk akkurat. Har ingen andre planer for resten av året, så veldig surt om jeg blir sendt hjem. Noen som har erfaring med dette? Si det ikke går, vil da en veldig positiv instilling være nok til å bli akseptert?

 

kom inn akkurat samtidig som deg, ble sendte hjem igår.. så vi har nok møtt hverandre, haha. åssen gikk det med deg? var kjipt å bli sendt hjem.. :/

Endret av exhalo
Lenke til kommentar

kom inn akkurat samtidig som deg, ble sendte hjem igår.. så vi har nok møtt hverandre, haha. åssen gikk det med deg? var kjipt å bli sendt hjem.. :/

Uff, så kjipt! Var det mange andre som lidde samme skjebne?

Man burde ha silt ut slike problemer ved sesjon del 2, slik at folk slipper å bli sendt hjem etter innrykk og komme hjem til et tulleår.

Endret av Pyls
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...