PaigeTurner Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 najs for å være ærlig er jeg litt av og på den treninga, haha, men må prøve litt hardere de kommene dagen nå. du da? Jeg må nok ta meg litt ekstra i nakken jeg også, gitt :-) Jeg gleder meg bare mer og mer :-D Lenke til kommentar
exhalo Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Som rekrutt får du ikke mye privatliv. Fra første kvelden blir du satt på rom med 5-9 ukjente og dere vil dele "alt" de neste 8 ukene. Det som er så flott er at alle er i samme situasjon og vanligvis så kjenner veldig få hverandre. Treningen er heller ikke så hard som den var før nyttår. Dere skal gjennom et nytt treningsopplegg "Grunnleggende Soldat Utdanning - Militær Fysisk Trening" som legger mer vekt på teoridelen og at rekruttene skal lære og trene på egenhånd. Dere vil få plan utlevert av befalet når dere skal ha de forskjellige øktene og alle går opp til eksamen i utdanningsuke 8. Hva skjer hvis du "stryker" ? på den eksamen greia Jeg må nok ta meg litt ekstra i nakken jeg også, gitt :-) Jeg gleder meg bare mer og mer :-D haha, me2 Det er bra! Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hva skjer hvis du "stryker" ? på den eksamen greia Du får ikke de 5 studiepoengene faget gir. Lenke til kommentar
exhalo Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Du får ikke de 5 studiepoengene faget gir. aah, okei. er det vanskelige greier? må du pugge mye på "fritiden" ? Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 aah, okei. er det vanskelige greier? må du pugge mye på "fritiden" ? Om du ikke har idrettsfaglig bakgrunn fra VGS trenger du nok noen kvelder med lesing for å stå. Det er en bok på rundt 200 sider med bilder, treningsprogram, eksempler osv. Lenke til kommentar
exhalo Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Om du ikke har idrettsfaglig bakgrunn fra VGS trenger du nok noen kvelder med lesing for å stå. Det er en bok på rundt 200 sider med bilder, treningsprogram, eksempler osv. faen, det var litt som et klamt dask i tryne Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Hallo, eg er ny i forumet. Synnes det er gøyt å lese på denne tråden. Eg skal inn i luft. Madla i Mars 2013, noen flere som skal da? Jeg skal nok i luftforsvaret den 12 Mars ja... Jeg som er gamer og skal i militæret, lurer på hvordan det blir å gå i begynnelsen ;p Endret 7. mars 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
exhalo Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg skal nok i luftforsvaret den 12 Mars ja... Jeg som er gamer og skal i militæret, lurer på hvordan det blir å gå i begynnelsen ;p haha, gamer selv. og ska i luftforsvaret Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg skal nok i luftforsvaret den 12 Mars ja... Jeg som er gamer og skal i militæret, lurer på hvordan det blir å gå i begynnelsen ;p hva er problemet masse folk som gamer en person hadde kjøpt en trådløs ruter som 4-5 stk i troppen satt og lana WC3 på, de har ps3 på tv rommet osv. Luftforsvaret er vel i den forstand det mest gaming vennlige avdelinga du kan møte på. Søk deg til vakta så kan du spille så mye at du spyr. Tror jeg aldri har spilt og sett på COD så mye som de gangene jeg skulle være med på vaktrunder som hundefører. Vi snakker et spill/konsoll som stod på 24/7. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) hva er problemet masse folk som gamer en person hadde kjøpt en trådløs ruter som 4-5 stk i troppen satt og lana WC3 på, de har ps3 på tv rommet osv. Luftforsvaret er vel i den forstand det mest gaming vennlige avdelinga du kan møte på. Søk deg til vakta så kan du spille så mye at du spyr. Tror jeg aldri har spilt og sett på COD så mye som de gangene jeg skulle være med på vaktrunder som hundefører. Vi snakker et spill/konsoll som stod på 24/7. Oh, jeg mener ikke selve gamingen som blir problemet, men kondisjon osv. haha, gamer selv. og ska i luftforsvaret Den 12. mars? Endret 8. mars 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
exhalo Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Oh, jeg mener ikke selve gamingen som blir problemet, men kondisjon osv. Den 12. mars? den 13. mars drar inn 12. sover på hotel, så møter jeg 08:00 på morgenen -_- haha Endret 8. mars 2013 av exhalo Lenke til kommentar
Valerian Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Skal møte opp innen 19:00 i morgen, starter "innrykket" med full gass allerede da? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Skal også inn 19:00 imorgen. Tror det går rolig for seg i starten, skal jo få masse informasjon, ta tester osv. Lenke til kommentar
Valerian Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Satser på det er noe mer opplegg enn registrering og tannpuss. Lenke til kommentar
Intox Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Noen som har erfaring med å møte opp en dag for tidlig? Det går ikke nattbuss, så virker som jeg må ta buss imorgen (Søndag) ettersom jeg skal møte Mandag kl 08:00, antar dette går fint? Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Det skal ikke være noe problem. Bare å vise innkallingskortet i vakten, så blir du innkassert på en midlertidig kaserne. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Innrykket er mye venting og turer innom tannlege, lege, depot, messe, kaserne, velferd osv.Det er mye info og ta innover seg i starten, men det skal gå helt fint. Det viktigste blir alltid gjentatt av troppsbefal. Lenke til kommentar
Carne Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Fant denne tråden etter jeg søkte litt på Google. Skal inn i morgen 08:000, Luft. Nervøs angående synet mitt. Fikk beskjed på sesjon at det gikk akkurat. Har ingen andre planer for resten av året, så veldig surt om jeg blir sendt hjem. Noen som har erfaring med dette? Si det ikke går, vil da en veldig positiv instilling være nok til å bli akseptert? Lenke til kommentar
exhalo Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Fant denne tråden etter jeg søkte litt på Google. Skal inn i morgen 08:000, Luft. Nervøs angående synet mitt. Fikk beskjed på sesjon at det gikk akkurat. Har ingen andre planer for resten av året, så veldig surt om jeg blir sendt hjem. Noen som har erfaring med dette? Si det ikke går, vil da en veldig positiv instilling være nok til å bli akseptert? kom inn akkurat samtidig som deg, ble sendte hjem igår.. så vi har nok møtt hverandre, haha. åssen gikk det med deg? var kjipt å bli sendt hjem.. :/ Endret 15. mars 2013 av exhalo Lenke til kommentar
Pyls Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) kom inn akkurat samtidig som deg, ble sendte hjem igår.. så vi har nok møtt hverandre, haha. åssen gikk det med deg? var kjipt å bli sendt hjem.. :/ Uff, så kjipt! Var det mange andre som lidde samme skjebne? Man burde ha silt ut slike problemer ved sesjon del 2, slik at folk slipper å bli sendt hjem etter innrykk og komme hjem til et tulleår. Endret 15. mars 2013 av Pyls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå