Gå til innhold

Madla 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Skal søke om Marinejeger på madla i 2013 hvertfall:)Så muligens 2014. Er ikke sikker på om jeg får vite om jeg kommer inn samme året enda. Kanske fersk.

Du Patix95. Ta deg et år i forsvaret først, før du planlegger noe så drøyt. Se om du liker det militære-liv.

Jeg personlig hatet det militære-liv.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Leste i en annen militær-tråd at en blir sendt vekk fra den første plassen etter 6-8 uker. Vil det si at jeg blir flyttet fra madla etter disse ukene? Det sto i varsel for innkalling at jeg skal inn i sjøforsvaret SSK/KNM HH

Rekruttskolen på Madla varer 6-8 uker. Med mindre du får en stilling etter rekruttskolen hvor du skal fortsette å være på Madla vil du bli flyttet til en annen plass, f.eks. Håkonsvern.

Lenke til kommentar

Håper for min del at jeg blir utplassert på Haakonsvern! Venter barn med min samboer i Mars også så blir tungt å være på rekrutten og om eg blir plassert langt borte etter Madla...

Da søker du utelukkende på stillinger ved Haakonsvern og grunngir dette på søknadskjemaet du får utdelt før intervjudelen i rekrutten. Viss du bor i nærheten av basen kan du også søke om å bo hjemme.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Snakket med VPV angående situasjonen din? Forsto at du ønsket å slippe. :)

Har lest litt om økonomiske stønader, liker det jeg ser:

Abonnementsavgift for telefon/mobiltelefon, maksimum 200,- kroner per månad

Abonnementsavgift for Internett, maksimum 350 kroner per månad.

Virker som det lønner seg å skal skaffe seg mobilt bredbånd for bruk utenom velferden.

Eventuelt et mobilabonnement med mye inkludert data for bruk til tethering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...