Sun-shine89 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hallo, eg er ny i forumet. Synnes det er gøyt å lese på denne tråden. Eg skal inn i luft. Madla i Mars 2013, noen flere som skal da? Lenke til kommentar
patix95 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Skal søke om Marinejeger på madla i 2013 hvertfall:)Så muligens 2014. Er ikke sikker på om jeg får vite om jeg kommer inn samme året enda. Kanske fersk. Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Bare for å nevne det, det er en ting å få komme på opptak, og en anna ting å "komme inn", sjekk denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=OnMSmd1JbNY 1 Lenke til kommentar
patix95 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Bare for å nevne det, det er en ting å få komme på opptak, og en anna ting å "komme inn", sjekk denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=OnMSmd1JbNY Ikke tro jeg ikke har sett den! Jeg har allerede begynt å forberede meg, både utholden styrke og kaldt vann. Lenke til kommentar
Imperal Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Skal søke om Marinejeger på madla i 2013 hvertfall:)Så muligens 2014. Er ikke sikker på om jeg får vite om jeg kommer inn samme året enda. Kanske fersk. Du Patix95. Ta deg et år i forsvaret først, før du planlegger noe så drøyt. Se om du liker det militære-liv. Jeg personlig hatet det militære-liv. Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hvis man ikke klarer MJK opptaket blir man overført til vanlig førstegangstjeneste. Det er også noen som blir med og får førstegangstjeneste i "støtte-funksjoner" greia til MJK, vakt, fallskermpakking, osv. 1 Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Eg skal! Sjøforsvaret! Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Skal, men vil bytte plass Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Eg skal! Sjøforsvaret! Samme her. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Leste i en annen militær-tråd at en blir sendt vekk fra den første plassen etter 6-8 uker. Vil det si at jeg blir flyttet fra madla etter disse ukene? Det sto i varsel for innkalling at jeg skal inn i sjøforsvaret SSK/KNM HH Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Leste i en annen militær-tråd at en blir sendt vekk fra den første plassen etter 6-8 uker. Vil det si at jeg blir flyttet fra madla etter disse ukene? Det sto i varsel for innkalling at jeg skal inn i sjøforsvaret SSK/KNM HH Rekruttskolen på Madla varer 6-8 uker. Med mindre du får en stilling etter rekruttskolen hvor du skal fortsette å være på Madla vil du bli flyttet til en annen plass, f.eks. Håkonsvern. Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Håper for min del at jeg blir utplassert på Haakonsvern! Venter barn med min samboer i Mars også så blir tungt å være på rekrutten og om eg blir plassert langt borte etter Madla... Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Håper for min del at jeg blir utplassert på Haakonsvern! Venter barn med min samboer i Mars også så blir tungt å være på rekrutten og om eg blir plassert langt borte etter Madla... Da søker du utelukkende på stillinger ved Haakonsvern og grunngir dette på søknadskjemaet du får utdelt før intervjudelen i rekrutten. Viss du bor i nærheten av basen kan du også søke om å bo hjemme. Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Takk skal du ha, Kreppsen! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Sjøforsvaret kontigent 1303 med innrykk 10.03.2013. Dette blir interessant. Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Noen andre som skal reise fra Bergen til Stavanger 10.03.2013? Lyst å ha selskap på reisen? 1 Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Snakket med VPV angående situasjonen din? Forsto at du ønsket å slippe. Har lest litt om økonomiske stønader, liker det jeg ser: Abonnementsavgift for telefon/mobiltelefon, maksimum 200,- kroner per månad Abonnementsavgift for Internett, maksimum 350 kroner per månad. Virker som det lønner seg å skal skaffe seg mobilt bredbånd for bruk utenom velferden. Eventuelt et mobilabonnement med mye inkludert data for bruk til tethering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå