eirberen Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Ja, endelig min første modd.. hehe ikke akkurat noe å skrøyde av, men det er min første modd alikevel. Så jeg lar dere på forumet lov til å se mine "verdifulle" bilder !!!!Jeg er ikke vant til å ta digital-bilder!!!! :o Jeg har altså tatt en gammel stresskoffert, der jeg har puttet en gammel IBM P2 400mhz med 64mb ram og 10gb hardisk. Jeg har også moddet et gammelt ibm kabinett der jeg før hadde pc`n som nå er i kofferten. Jeg har sprayet det slik at det er litt mer fargerikt og lagd et vindu i den ene siden. http://home.no.net/arnberen/casemods Ønsker kommentarer osv... :wink: PS!!! Bildene er STOOORE.... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Oi Oi! Ser phett ut 8) Men ta så post den i overklokking.no forumet.. Case Mod Lenke til kommentar
maedox Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Psycho farger på kabinettet :o Kofferten var fet! Men du burde montere en fangrill (Microplex) over hullet til den vifta. Og evt et slags svart deksel for å skjule PSUen litt mer, så bli d rått skal du se Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 et lite spørsmål ang. koffert modden: er det plass til å sette inn et PCI kort i maskinen, eller går ikke kofferten igjen da? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Jupp jeg får vel kjøpe meg en fan-grill Joda pci-kor gå ann å sette inn, men da må jeg skru av selve den jern platen som du fester pci kortet i et vanlig kabinett. (no problemo) Jegh ar et nettverks-kort i. skal bruke den som en nedlastnings-server når jeg sover Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 stikkordene er: 2 stk. herpa pcer :-? Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Dobbeltpost - denne stenges. Fortsett diskusjonen her: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=143819 (For brukere som logger på andre steder enn forum.overklokking.no: kopier dette og legg det til etter sitenavnet i URL {fjern .no/...}: .no/viewtopic.php?t=143819 ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg