Guffen Duck Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Lian Li PC 70 Det kabinettet som skulle være kremen av kabinetter. Til en stiv pris på over 2000kr regnet jeg med at jeg fikk det beste. Kabinettet var fint å lett, stilen virket bra. Klar enkel alminium uten noen form for skader. Ingen bulker, godt pakket. Åpnet kabinettet, 6 tommel skruer og vips det var oppe på begge sider. Da kom overaskelsen. Hovedkort plata sitter fast, ikke uttrekkbar bakplate. Store problemer med å få ut viftene foran, sitter med noen h.......... klemmer. 5 1/2 sportene sitter fast, ikke mulig å løsne. Jeg skal montere vannkjøling i denne, derfor det store kabinettet. Jeg skal legge opp bilder etter prosjektet. Men første knekken er der. Noen som har dette kabinettet og som har vannkjøling i det. Jeg har lyst til å putte radiatoren inn i kabinettet. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det framgår tydelig av de fleste tester at hovedkortplata ikke er uttagbar, da. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Joa det er greit det, men.... det er ligsom noe du forventer. Men det gjør ingen ting. Jeg har ikke hatt det før. Skal se på det vidre, mulig det blir en bilde serie av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 det kryr jo av reviews av dette kabinettet, hva med å lese noen av dem ? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hvorfor bruke 2000 på ett kabinett du tydligvis ikke har lest om engang...Hadde ikke hvert meg som hadde brukt så mye penger uten å ha lest tester osv av produktet... Håper uansett du får til prosjektet ditt... Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Riktig det, det er mange revew, men de jeg har sett er det ingen som har vært kritiske, eller fortalt om mangler. Mulig du har lest noen jeg ikke har lest. Hardware.no var bare positiv. Etter min mening er det muligheter til mye forbedring på dette kabinettet. Men det er klart bedre en mitt forige noname 500,- kabinett. Håper at det er noen der ute som har noen bilder av vankjølings settet de har brukt med dette kabinettet. Jeg har ikke lyst til å gjøre det samme som HW gjorde å putte radiatoren i toppen av kabinettet. Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har dette kabinettet med følgende vannkjøleutstyr: Swiftech Mcw5000p Swiftech Mcw50 Eheim 1048 AC radiator Airplex evo 360 m. grill Swiftech radiator black ice micro AC vanntank "aquatank" titan EVO 360 og aquqtank er montert i topp av kabinett, med grill og brakett. Black ice micro er montert i en av 80mm vifteplassene bak. Pumpe står mellom hard disker og hovedkort. Fungerer utmerket Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Takker dette var fin info Har du en site eller kan du poste et bilde av pcen din? Gleder meg til å få det ferdig. Det blir stilig, med bare det ene blå tanken i toppen. Har samme tank som deg AC Titanium. Ellers har jeg: Aquabee 1000 pumpe,Aqua computer blokk for ATI, Danger Den Maze 4, AMD pro kit, for North Bridge. og en HW-Labs Black Ice Extreme radiator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå