Gå til innhold

Lian Li PC 70

Anbefalte innlegg

Lian Li PC 70 Det kabinettet som skulle være kremen av kabinetter. Til en stiv pris på over 2000kr regnet jeg med at jeg fikk det beste.

Kabinettet var fint å lett, stilen virket bra. Klar enkel alminium uten noen form for skader. Ingen bulker, godt pakket.

Åpnet kabinettet, 6 tommel skruer og vips det var oppe på begge sider.

Da kom overaskelsen. Hovedkort plata sitter fast, ikke uttrekkbar bakplate. Store problemer med å få ut viftene foran, sitter med noen h.......... klemmer.

5 1/2 sportene sitter fast, ikke mulig å løsne.

Jeg skal montere vannkjøling i denne, derfor det store kabinettet. Jeg skal legge opp bilder etter prosjektet. Men første knekken er der.

Noen som har dette kabinettet og som har vannkjøling i det. Jeg har lyst til å putte radiatoren inn i kabinettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riktig det, det er mange revew, men de jeg har sett er det ingen som har vært kritiske, eller fortalt om mangler.

Mulig du har lest noen jeg ikke har lest. Hardware.no var bare positiv. Etter min mening er det muligheter til mye forbedring på dette kabinettet. Men det er klart bedre en mitt forige noname 500,- kabinett.

Håper at det er noen der ute som har noen bilder av vankjølings settet de har brukt med dette kabinettet. Jeg har ikke lyst til å gjøre det samme som HW gjorde å putte radiatoren i toppen av kabinettet.

Lenke til kommentar

Jeg har dette kabinettet med følgende vannkjøleutstyr:

Swiftech Mcw5000p

Swiftech Mcw50

Eheim 1048

AC radiator Airplex evo 360 m. grill

Swiftech radiator black ice micro

AC vanntank "aquatank" titan

EVO 360 og aquqtank er montert i topp av kabinett, med grill og brakett.

Black ice micro er montert i en av 80mm vifteplassene bak.

Pumpe står mellom hard disker og hovedkort.

Fungerer utmerket :D

Lenke til kommentar

Takker dette var fin info :D Har du en site eller kan du poste et bilde av pcen din? Gleder meg til å få det ferdig. Det blir stilig, med bare det ene blå tanken i toppen. Har samme tank som deg AC Titanium.

Ellers har jeg: Aquabee 1000 pumpe,Aqua computer blokk for ATI, Danger Den Maze 4, AMD pro kit, for North Bridge. og en HW-Labs Black Ice Extreme radiator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...