trpolar Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ja, når man ikke har serlig utdanning, hvilke jobber har man og velge i? Jeg har jobbet i 6 år på lager med forskjellige oppgaver, noe som er helt greit, men nå er jeg på leting etter ny jobb siden jeg har gått lei av bedriften jeg jobber på nå. Så en ny lager jobb i en eller annen form er selvfølgelig en mulighet, men hva annet har man? Butikk et jeg, men det er ikke første valget akkurat. Det samme gjelder vell salg.. Jeg liker og jobbe natt så noen jobber som innebærer det hadde vært perfekt, har noe erfaring fra kontor(kundebehandling/data/stress ), har gode skussmål der jeg kommer fra, både på ståpåvilje, personlighet og ansvar. Så, noen gode forslag? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Nattskift som vekter kan være en mulighet. Lenke til kommentar
trpolar Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Okei, bare noen kurs man trenger for og bli vekter eller? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ja, men det er kostbare kurs om man ikke får de spandert. Lenke til kommentar
trpolar Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Okei, hvem er det som evt spanderer kurs da, vekterselskap? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 De fleste tar kursene gratis i Forsvaret. Om vaktselskapene spanderer kursene tror jeg de er i en bra desperat situasjon. Lenke til kommentar
trpolar Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 De fleste tar kursene gratis i Forsvaret. Om vaktselskapene spanderer kursene tror jeg de er i en bra desperat situasjon. I see. Har sett litt rundt og det er ikke så ille dyrt. 6000 kr er penger, men det skal jeg klare Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Er ganske greit å jobbe natt i dette yrket. Over 30000 kr brutto med alle tillegg inkludert er helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå