sk97 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 hei har allerede en tråd om moped men siden dette ikke lenger er aktuelt så lager eg ein ny trenger hjelp til valg av lett mc. har ikke så høyt budsjett, men her er noen eg har sett på (nøytral med tanke på 2/4 takt) aprilia mx 125 (er dette samma motor som rs?) yamaha ybr 125 yamaha xt 125 ktm exc 125 noen andre tips? igjen ikke liggesykkel og takk for svar! Lenke til kommentar
Stomperudnr91 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 hei har allerede en tråd om moped men siden dette ikke lenger er aktuelt så lager eg ein ny trenger hjelp til valg av lett mc. har ikke så høyt budsjett, men her er noen eg har sett på (nøytral med tanke på 2/4 takt) aprilia mx 125 (er dette samma motor som rs?) yamaha ybr 125 yamaha xt 125 ktm exc 125 noen andre tips? igjen ikke liggesykkel og takk for svar! hvor lavt budsjett snakker vi her ? får en fin YBR for 15 000 bruker veldig lite på mila, gode og kjøre, ser litt pinglete ut og drar ikke så godt.. er bare 10 hester så sammenlignet med en EXC går den dass men er grei for å kjøre fra a til b Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Ser lista du har satt opp, og er ikke i tvil om at det er den nederste som burde være på topp. God stemning når du slipper clutchen! Endret 14. juli 2012 av jigaplow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå