Gå til innhold

Tregt nett under nedlasting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bærbar og liker ikke så godt å ha den på om natta. Men bruker ikke utorrent spesielt mye da det går mest i steam, men det er alikevel forferdelig irriterende de gangene de stopper helt opp.

Får du noen løsning på problemet? Jeg har gitt deg en løsning som faktisk fungerer, litt lengre opp i tråden.

Har ikke lastet ned noen filer i det siste, men ang. Netlimiter så har jeg mac. Finnes det et lignende program for mac?

Lenke til kommentar

Har bærbar og liker ikke så godt å ha den på om natta. Men bruker ikke utorrent spesielt mye da det går mest i steam, men det er alikevel forferdelig irriterende de gangene de stopper helt opp.

Får du noen løsning på problemet? Jeg har gitt deg en løsning som faktisk fungerer, litt lengre opp i tråden.

Har ikke lastet ned noen filer i det siste, men ang. Netlimiter så har jeg mac. Finnes det et lignende program for mac?

Tror kanskje dette programmet skal kunne gjøre det:

http://www.intrarts.com/throttled.html

For Diablo3, den offisielle Blizzard nedlasteren er en torrent app..

Lenke til kommentar

Tror kanskje dette programmet skal kunne gjøre det:

http://www.intrarts.com/throttled.html

For Diablo3, den offisielle Blizzard nedlasteren er en torrent app..

Koster 20 dollar da, så er ikke så aktuelt mtp. at jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe en windows maskin neste uke. Men ellers takk for svar! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Akkurat Diablo 3 er det noe muffens med.

Jeg har en CD 70/10 linje og en Asus RT-N16 ruter flashet med Tomato firmware, og et QoS oppsett jeg har brukt MYE tid på. Ruteren har aldri, aldri hikket uansett hvor mye jeg har gjort på samme tid. Dvs, inntil jeg kjøpte og lastet ned Diablo 3. Med nedlasteren i gang, datt alle aldre maskiner i huset av nettet og spillmaskinen meldte tilogmed at "internet connection is lost" - mens den faktisk lastet ned på noe som så ut som maksimum av hva linja kan levere...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...