MrL Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Man hater JB fordi han synger femenine sanger, fremstår som en drittunge og appelerer nettopp sin musikk til drittunger også. Det hadde nesten vært bedre om han faktisk hadde vært homofil, da hadde han ikke vært en dårlig forbilde på hvordan en "mann" skal være. Feminine sanger? Kan du utdype det litt? Han synger om følelser, mener du? Ja, la oss slakte den som våger å uttrykke seg selv gjennom melodi, for han er en synder! Fremstår som en drittunge? Utdyp. Han har donert mye til veldedighet, han er leder av diverse veldedighetsorganisasjoner og har fått sine fans til å donere utrolig mye penger til veldedighet. Hva har du utrettet så langt som utgjør en forskjell for noen? Du sitter og er sinna på internett. Håper for guds skyld at du er yngre enn ham, for ellers er det flaut for deg at du ser på en 18-årig etter et manneforbilde. Han er 18. Tenåring. Hvorfor skal han fremstå som voksen når han ikke er det? 1. Hva teksten handler om er ikke så vesentlig, men sangene har femenint og drittunge trekk over hele seg, det er egentlig akkurat samme som å være gutt og høre på Spice Girls, du får komme ut av skapet hvis du liker sånt piss.. 2. - Justin Bieber var en drittunge 3. Det er ingenting flaut for meg her, det er du som liker JB, ikke meg. 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Problemet med Bieber er at han får tilsendt dårlige låter og har like dårlige produsenter. Det er uinteressant musikalsk, selv ut ifra et popperspektiv. Det låter rett og slett ikke bra. Samme greia med Rihanna m/fler også. Dårlige låter som ikke får tilført noe arrangementsmessig, og som kun er til for melking av folks penger. Hysteriet i Oslo sier vel også det meste, der ungjenter mister hodet fullstendig bare fordi han er kjent og de vil ligge med ham. Det musikalske kommer ikke før i 10. rekke. Hva teksten handler om er ikke så vesentlig, men sangene har femenint og drittunge trekk over hele seg, det er egentlig akkurat samme som å være gutt og høre på Spice Girls, du får komme ut av skapet hvis du liker sånt piss. Å mene at det ikke går an å høre på noe fordi man er mann er like dumt som at jenter hører på noe fordi de synes vokalisten er søt. Musikk er subjektivt, og du fremstår bare som patetisk med den setninga der. Jeg er mann nok til å innrømme at jeg likte Spice Girls godt i sin tid, selv om jeg synes det er rimelig kjedelige greier nå. Endret 30. mai 2012 av Dellers 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg hater ikke Bieber. Men jeg forstår ikke hypen rundt ham. Jeg kan forstå at han er populær, men at fjorten år gamle jenter setter sine og andres liv i fare bare for å se ham i et lite sekund? Det forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hvorfor gidde å diskutere med det som på meg virker å være mindre intelligente mennesker? Hatet mot Bieber er som regel ubegrunnet fordi folk er misunnelige eller fordi de følger mengden. Når det er begrunnet er det som regel uvitenhet. Det meste Bieber gjør har han fått beskjed om å gjøre. Dette er en gutt som etter alt å dømme vil få et fall i karrieren når han blir eldre. Hvorfor skulle han ikke gjøre det meste ut av det når han kan? Fyren har mer penger enn de fleste kan drømme om og får nesten hvilken som helst dame han vil. Haters gonna hate! Når det gjelder folk som misliker musikken, bransjen og alt rundt så er det selvfølgelig forståelig. Er heller ikke fan av musikken og de hylende fjortisjentene, men det å hate gutten Bieber er helt latterlig. Ingen her inne som kjenner han. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Mange skap-Beliebere her inne ja 1 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hvorfor gidde å diskutere med det som på meg virker å være mindre intelligente mennesker? Hatet mot Bieber er som regel ubegrunnet fordi folk er misunnelige eller fordi de følger mengden. Når det er begrunnet er det som regel uvitenhet. Det meste Bieber gjør har han fått beskjed om å gjøre. Dette er en gutt som etter alt å dømme vil få et fall i karrieren når han blir eldre. Hvorfor skulle han ikke gjøre det meste ut av det når han kan? Fyren har mer penger enn de fleste kan drømme om og får nesten hvilken som helst dame han vil. Haters gonna hate! Når det gjelder folk som misliker musikken, bransjen og alt rundt så er det selvfølgelig forståelig. Er heller ikke fan av musikken og de hylende fjortisjentene, men det å hate gutten Bieber er helt latterlig. Ingen her inne som kjenner han. "..mindre intelligente mennesker" .... fnis Så og si nesten alle her inne har skrevet at det er nettopp musikken, bransjen som er problemet. Ikke at han har masse penger og kan få hvilken som helst dame...... Lenke til kommentar
Lurifaxx1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Som folk sier. Justin er sikkert en grei kar, men jeg klarer overhodet ikke musikken. Han har nok talent, men dessverre så havner han for meg inn i den kommersielle boblen med musikk. Nå sier du sikkert at han har egen stil og bla bla bla, men for meg blir alt som spilles på The Voice og NRJ sortert som skrot. I tillegg er det helt latterlig å se topplista på Spotify... Dessverre så tror jeg denne biten med hvor produsenter og plateselskaper som tar talenter til artister og gjør de til store pengemaskiner har blitt svært populær for å tjene penger. Bieber har garantert talent, men dessverre så drukner dette talentet i overflødig popsanger/hiter. Jeg hater han ikke. Det jeg hater er retningen i musikkindustrien som spyr ut ikke-kvalitet og tvinger dette inn i ørene til uskyldige mennesker som enda ikke har funnet sin musikksjanger. "De fleste hører jo på det, så da må det jo være bra?". Ta for eksempel LMFAO eller hva de heter. Hva-faen-er-det? Jeg synes det er helt sinnsykt at man skroter sammen noen spacesounds med ord som "sexy, baby, body, ass" i noen setninger og plutselig er det en hit. Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne ha opplevd hvordan de virkelige bandene som Beatles, Stones og The Smiths grep hjertene til folk. Der ligger det noe mer bak og noe som betyr uendelig mer for folk enn hva "baby, baby, baby" vil gjøre. 3 Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 "..mindre intelligente mennesker" .... fnis Så og si nesten alle her inne har skrevet at det er nettopp musikken, bransjen som er problemet. Ikke at han har masse penger og kan få hvilken som helst dame...... Haha! Bravo! Som du selv så fint påpeker refererer jeg ikke til dem som faktisk kritiserer musikken eller bransjen. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 For å si det på denne måten, om tekstene hans hadde hatt mening og ordentlig kontekst hadde Justin muligens vært en god musiker. Nå er tekstene hans kun rettet mot fjortisser, de er repetitive, catchy og handler for det meste om klissen kjærlighet. Han har stemme, men tekstene og musikken generelt er bare overkommersielt og laget for penger. Slik jeg ser det blir han brukt av musikk-industrien, eller lar seg bruke. Jeg har fortsatt til gode å høre en av sangene hans med ordentlig god tekst. Som Eloquent sa tidligere liker jeg ikke sjangeren spesielt godt så jeg er kansje ikke den som kan kritisere dette best mulig objektivt, men grunnen er at dette er en pengesjanger i mine øyne og hva folk ser på som kvalitet er subjektivt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Justin Bieber er musikkens svar på Twilight, uten alle de glitrende vampyrene. Det er overfladisk, det er klissete, det er ikke særlig bra, men småjenter gomler det opp som godteri på en lørdag fordi det er laget spesielt med dem for øye. Når det gjelder Beatle-mania kan ikke det sammenlignes. De lagde sine egne sanger, som de både komponerte og arrangerte selv og de er husket 50 år etter deres første album som kanskje tidenes største rockeband. Paul McCartney er slått til ridder og er tidenes mestselgende artist. Bandet og John Lennon spesielt hadde en karisma som appelerte til alle. Alle artistene fra den æraen som fortsatt huskes var på et helt annet nivå musikalsk enn det meste av det som kommer ut i dag. The Who, Rolling Stones, Jimi Hendrix, Janis Joplin, Santana, Pink Floyd... lista er uendelig. Alle disse hadde selvfølgelig en utstråling som gjorde at man la merke til dem, men musikken er da absolutt fra øverste hylle også. Med Bieber kommer musikken som tidligere nevnt i 10. rekke, etter blant annet utseendet. Da kan man heller være skuespiller eller modell, etter min mening. Jeg nekter heller ikke for at jeg er bitter på musikkbransjen som heller vil pumpe ut meningsløst svada som Justin Bieber og Miley Cyrus enn å gi det til artister som faktisk har noe å formidle og har et talent utenom det vanlige. All den elendige popen som dominerer i dag gjør at noen andre mister muligheten til å nå ut til massene, og dermed blir det vanskeligere for publikummet å finne gode musikere, og det blir vanskeligere for gode musikere å fortsette med musikken, fordi pengene rett og slett ikke er der. "Tap-tap"-situasjon. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Bildene og film snuttene fra igår viser jo hvilket kommersiell geni strek Justin Bieber er. 1000-vis av hylende småjenter som tramper både hverandre og byen i hel, er jo akkurat det produsenter håper på når de tar en slik fyr inn under armene. Enn kan trygt si at de har truffet målgruppen sin, spot-on. Forsåvidt så er jeg enige med mye her, at det blir for kommersielt. Tror forøvrig at produsentene aldri hadde noe planer i utgangspunktet om imponere en 21 år gammel "mann" uten knekk i håndleddet likevel. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Helt forstålig at folk hater han så mye som de gjør. Han er kjekkere enn de, har millioner av jenter han fint kan pule seg igjennom om han vil det, han er suksessfull og har i en alder av atten år mer penger enn de vil tjene i løpet av hele livet. Selv heier jeg på Justin Bieber. Han er en vinner. Heia deg! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg misliker bananer, men det må jo være fordi jeg er sjalu på bananer. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det som irriterer meg er at han tjener langt mer på drittmusikken sin enn alle gode lærere, leger og andre gode, velutdannede (som jeg kjenner/har kjent) tjener på sin praksis. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg misliker bananer, men det må jo være fordi jeg er sjalu på bananer. Bananer er så homo og de høres ut som jenter når de synger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå