djgudleif Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Hei, hår fått en audi gratis mot at jeg klarer å taue/frakte den fra borretslaget den står parkert i. Det er automat, slik at den ikke bør taues 2 mil helt hjem. Vil unngå å leie bilhenger da jeg heller vil bruke pengene på ny fordeler fra dynga, slik at bilen starter. Dette er nemlig grunnen til at bilen står. Deretter kan jeg få noen til å kjøre den hjem med prøveskilt. (Får ikke lappen før i høst, vil mekke litt på denne bilen i mellomtiden) Mener å ha lest at en uregistrert bil kan stå 14 dager parkert på offentlig vei. Stemmer dette? Hva er godkjent parkering på "offentlig vei"? Kan jeg gamble på å la bilen stå i en veikant i et par dager? Endret 30. mai 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg hadde heller snakket med daglig leder i borettslaget å prøvd å få ha bilen stående til en gitt dato. Hvis det bare er noen dager det er snakk om så går det sikkert greit. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Den skulle egentlig vært fjernet den 22. Mai. Jeg har fått ordnet med henger i stedet, så da kjører jeg den bare hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå