Gå til innhold

Må man vente et år på ny privatisteksamen hvis man stryker?

Fryth

Anbefalte innlegg

Tittelen var visst lang nok til å få med seg hele spørsmålet, så da er det jo greit!

Hvis jeg stryker på privatisteksamen i R1 i morgen, må jeg da vente et helt år på å ta den igjen? Det er ikke noe stryk-ekstra-eksamen når det er privatist, I guess? :p

#the pressure

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at du kan ta med gamle eksamener med løsningsforslag imorgen! Kan være en nådegave om du sitter der med skjegget i postkassen.

Kan trøste deg med at jeg har jobbet sykt mye med hele pensumet, men akkurat nå føler jeg meg bare dum og smått retarded etter 10 timer med matte idag. Fml om jeg skal stryke i dette altså!

Lenke til kommentar

Aw, man! Det var.... Smart o.O TIL SKRIVEREN! :O

Tar du R1 selv? Hadde Forkurs-matematikk-eksamen i dag. Gikk veldig bra, og fikk til overraskende mye. Og det er både R1 og R2. Kun R1 virker mye vanskeligere brått.....

Lenke til kommentar

Har R1 eksamen selv imorgen så smerten din er delt bro! Som min favorittlærer ofte sa, så kan undervurderer de fleste hva de er kapable til. Får bare håpe den profetien slår ut med meg inatt. Tror jeg holder meg unna mattebøkene for kvelden selv om jeg ikke har gått skikkelig gjennom geometri eller sirkelligningen.

Behøver også å stå på denne eksamenen for å begynne på BI til høsten. No pressure at all.

Lenke til kommentar

Håper på profetien selv! Det skjedde idag hvertfall. Får håpe vi får en snill eksamen :p Går ikke å dytte inn stort mer i kveld nå likevel. Blir for mye geometrisk etterhvert. Trenger til høsten selv, så dette blir flott. Haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...