Gå til innhold

Bør noe byttes ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg personlig er veldig fan av intel core, Jeg bruker en Intel Core i5 3570K. Jeg liker den for den kan klokkes

og Intel core prossesorer er veldig mye mer brukt i gaming, Jeg spiller starcraft WoW og minecraft. Skjermkortet der ville jeg kjørt ett med 2 Gb men det er min mening det spørs på skjerm osv.. men det var bare litt tips fra meg :)

Lenke til kommentar

post-138361-0-75002200-1338409513_thumb.jpg

Jeg ville nok også gått mer for ett intel oppsett, her har jo du også muligheten til å oppgradere senere ved å sette inn en ivy bridge cpu,, og du har overklokkingsmuligheter på hovedkortet, fint å ha til senere selv om du ikke kan overklokke 2120.

Selv om 2120 er en 2kjerners, så slår den amd x4 965.

Tror denne vil yte veldig greit i dagens spill

Edit; Har endret hovedkort, tok m-atx ved en feil

Endret av fujjii
Lenke til kommentar

Jeg ville nok også gått mer for ett intel oppsett, her har jo du også muligheten til å oppgradere senere ved å sette inn en ivy bridge cpu,, og du har overklokkingsmuligheter på hovedkortet, fint å ha til senere selv om du ikke kan overklokke 2120.

Selv om 2120 er en 2kjerners, så slår den amd x4 965.

Tror denne vil yte veldig greit i dagens spill

Takk for slike tilbakemeldinger, men er det slik at en intel i3 dual kan slå en amd phenom x4?

Lenke til kommentar

http://www.anandtech...duct/102?vs=289

Amd 965 vs intel 2100, ikke 2120, som har 200mhz høyere klokk.

Vil si intel sin vinner på det meste, spesielt spill, samt du har muligheten til å bytte cpu senere med en stor ytelsesøkning, det har du ikke med amd.

Takker og bukker for svar.

Lite nytt spørsmål, når jeg ser på hovedkort ser jeg at det bare er 1 nettverks inngang, og 6 SATA innganger. Er det noe spesielt annet jeg trenger ift de specsene jeg har visst (utenom visse endringer til intel).

Lenke til kommentar

http://www.anandtech...duct/102?vs=289

Amd 965 vs intel 2100, ikke 2120, som har 200mhz høyere klokk.

Vil si intel sin vinner på det meste, spesielt spill, samt du har muligheten til å bytte cpu senere med en stor ytelsesøkning, det har du ikke med amd.

Takker og bukker for svar.

Lite nytt spørsmål, når jeg ser på hovedkort ser jeg at det bare er 1 nettverks inngang, og 6 SATA innganger. Er det noe spesielt annet jeg trenger ift de specsene jeg har visst (utenom visse endringer til intel).

Har endret hovedkort, til ett i atx størrelse,

Ellers, kanskje du kunne trenger en dvd rom?

1 nettverksinngang er vanlig, og Sata kontaktene er for tilkobling av antall harddisker/cdromer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...