Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For et års tid siden startet jeg en ganske amatørmessig blogg på blogg.no hvor jeg skrev om spill med et hovedfokus på nettsamfunnet rundt. Jeg har nemlig alltid hatt en stor interesse for dette.

Bloggen min utviklet seg til en nettside (jeg refererer riktig nok til det som bloggen min enda) som har relativt stor trafikk. Problemet mitt er at jeg ikke helt klarer å lande på et konsept. Jeg vil visst helst vil skrive om alt mellom himmel og jord.

I utgangspunktet ser jeg på det som tidsfordrivsartikler for spillere som trenger noe å lese/ta seg til, men jeg begynner å bli usikker på om det kanskje skaper mer forvirring enn det burde.

Jeg hadde håpet at dere, som sikkert har endel erfaring med spillrelaterte blogger og nettsider, kunne gitt meg noe tilbakemelding på nettsiden min.

URL: http://glittergames.no

I hovedsak vil jeg jo gjerne vite hva dere synes jeg skal gjøre mer eller mindre av, men alle former for tilbake melding mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes, etter å ha lest en god del (jeg elsket forumreglene forresten :) at du bør ha mindre av ikke spill-relaterte ting, men fokusere med på samfunn og nyheter rundt spillsamfunnet og spillene de spiller.

De er greit å ha en eller to ting off-topic, som matlaging, men ikke for ofte, kanskje en gang hver 3 uke eller noe slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingen!

jeg har også en følelse av at jeg burde skrive mindre "off topic", så det er fint å høre at noen andre er enige i det. Jeg må ærlig innrømme at det bare er lett å fylle siden med litt "vomfyll" hvis jeg ikke kommer over noen konkrete spillrelaterte ting å skrive om.

Uansett, takk igjen. :)

Lenke til kommentar

Ut i fra det jeg finner på siden din virker det som du brenner for det meste og at du kanskje "glemmer" hva siden din er om. Noe du selv også virker enig i.

Kanskje du skal prøve å skrive om mer spillrelaterte ting i en periode og se hvordan det går.Kan jeg foreslå at du ser litt innom spillpikene.no og leser litt hvordan de gjør det?

Ellers liker jeg litt av hvordan du gjør det angående "non-gamers". Slike ting er alltid morsom å ta med.Og det med kvinnens perspektiv.

Lenke til kommentar

Kanskje du skal prøve å skrive om mer spillrelaterte ting i en periode og se hvordan det går.Kan jeg foreslå at du ser litt innom spillpikene.no og leser litt hvordan de gjør det?

Advarsel: Det er noe som ikke stemmer!

spillpikene.no innholder innhold fra enema.net.tc, som er et nettsted som er kjent for å distribuere skadelig programvare. Datamaskinen din kan få virus hvis du besøker dette nettstedet.

Huff :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...