volvo240turbo Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 hei, før hadde jeg et nogenlunde brukbart nett, med nedlasningshastighet på 10 mb/sek, men nå får jeg maks 1 mb/sek.. noen som vet hva dette kan komme av ? hadde vært vidunderlig hvis jeg hadde fått noen brukbare svar ! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jepp. Du har nok en internett-tilbyder som setter ned farta når du har lastet ned en viss mengde data i løpet av måneden. Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 selv i starten av måneden er nettet like tregt, og jeg laster heller ikke ned noe annet en software til pc'n Lenke til kommentar
m4rv Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er det noen flere som bruker nettet samtidig som deg? Har du forsøkt å restarte alt av utstyr? Router? Modem? Switch? PC? osv...... Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 den eneste som bruker nette ilag med meg er moren min, det vil si at hun bare bruker facebook. og hver gang nettet blir super slow, så bruker jeg å restarte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå