Spartapus Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Kupo! Om en uke er det igjen klart for årets høydepunkt for alle Final Fantasy-fans! Som i 2010 og 2011 arrangerer den svenske gruppen Tantalus4 et speedrun-maraton av alle titlene i Final Fantasy-hovedserien i håp om å slå sine tidligere rekorder. Hele maratonet streames live fra deres hjemmeside med et eget chatroom for alle som følger med; der kan man diskutere spillene, komme med tips eller bare prate løst. Maratonet har bygd seg opp en solid følgerskare av FF-fans over årene, men det er alltid ønskelig med flere, så jeg oppfordrer alle som er interessert og har tid til å ta en titt. Som i fjor er maratonet knyttet til en veldedig sak det er mulig å donere penger til. Hjemmeside (sjekk ut tidene fra 2011): http://tantalus4.se/ Facebook-side: http://www.facebook....04208229630389/ Håper på å se flest mulig Final Fantasy-fans fra forumet! Jeg vil være tilstede gjennom mesteparten av maratonet og gå under varianter av nicket jeg bruker her. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Kulkultkult. Skal nok få med meg så mye eg kan. Tittet innom i 2010 husker eg da holdt de på med FFVII. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Skal nok følge med endel selv, fikk med meg mye ifjor så tipper det blir enda bedre i år Nick i chatten er MakoNRG om noen skulle være interessert Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Når vi er inne på FF. Noen som vet noe mer ang FFX remaken? EDIT: Re-master såklart. Endret 30. mai 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er vel fortsatt ikke noen dato, men håper på mer info under E3. Tipper det kun er snakk om en grafisk oppdatering og noen mindre justeringer. Er vel også snakk om at det er International versjonen, men det var jo den utgaven vi fikk her til lands. Blir nok mer en utfordring for de amerikanske spillerne som vil få juling av Dark Aeons Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Haha ja. Huff... Ble mye Yojimbo for å si det sånn Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Dette var god underholdning i fjor. Regner med å se gamle kjente i chatten og kanskje noen nye. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 I fjor jobbet jeg og fikk bare fulgt med i noen timer hver dag, men i år skal jeg få med meg mest mulig. Det store spørsmålet blir hvilke spill jeg skal bruke til å sove. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg vil ha med med FFX og FFXII i hvertfall. Det blir nok litt vanskelig å få med seg alt av de to, men uansett får jeg vel med meg litt av alle spillene. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Nå er det i gang og vi er godt i rute med Final Fantasy 1. Bare å komme innom. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hesos! Dette begynte i dag ja. Følger nesten ikke med på datoene. Dette blir hyggelig! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 "IcedInsanity" in chat! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Kefka er beseiret, vi er halvveis gjennom serien og nå begynner PS-æraen i Final Fantasy med kanskje det spillet flest har et forhold til; Final Fantasy VII. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 FFXIII går mot slutten i løpet av en time og dermed hele maratonet. Hvis man vil ha med seg slutten er nå tiden å logge på! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Allerede! Oi. *loggesegpå* Lenke til kommentar
Doga Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Noes! Så ikke denne tråden før nå Får håpe de gjør det samme neste år også Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det tipper jeg de gjør. De har klart seg veldig bra i år med mange timer spart. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Noes! Så ikke denne tråden før nå Får håpe de gjør det samme neste år også Dang! Jeg nevnte maratonet også i Final Fantasy-tråden. Men du kan jo like Facebook-siden så får du oppdateringer, eventuelt følge med på hjemmesiden. Godt mulig det blir et maraton til i år, men i mindre skala og med andre spill. Hvertfall blitt det før. Kan være verdt å få med seg slutten på dette og. De sliter med sistebossen på Final Fantasy XIII og det er spennende. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Da er det over for denne gang. Virkelig flott gjennomgang i år. De har holdt seg langt innenfor planlagte timer, til tross for mange tekniske problemer med routere. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Jepp, showet er over for i år og tidene var bedre enn noen gang før, så det blir spennende å se om de klarer å slå disse neste år. I mellomtiden kan det jo hende at det blir noen mindre maraton, i så fall lager jeg propagandaposter om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå