Gå til innhold

BK: Flytende Rebell

Anbefalte innlegg

En grå kveld for noen uker tilbake fant jeg fram saft, diverse plastboller, og kamera selvfølgelig. Dette ble resultatet! Legger naturlig nok ut bildet jeg selv er mest fornøyd med. Prøver å lære meg bilderedigering i Photoshop, så setter pris på kommentarer ang hva som kan forbedres i redigeringen.

Ellers er jeg takknemlig for all kritikk! :thumbup:

post-198899-0-77674600-1338398125_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte bilde ditt godt jeg, du har truffet godt på dråpen og fått til en fin grad av difus bakgrunn. Det jeg gjerne skulle sett endret er graden av blitz-refleksjon i dråpene. Utenom dette et godt utført bilde.

Mulig grunn til at det er så få som kommenterer er at bilde har blitt gjort før. Dette er ikke ment negativt, denne typen bilder er en god måte å lære på.

Lenke til kommentar

Likte bilde ditt godt jeg, du har truffet godt på dråpen og fått til en fin grad av difus bakgrunn. Det jeg gjerne skulle sett endret er graden av blitz-refleksjon i dråpene. Utenom dette et godt utført bilde.

Mulig grunn til at det er så få som kommenterer er at bilde har blitt gjort før. Dette er ikke ment negativt, denne typen bilder er en god måte å lære på.

Takk for tilbakemelding! Det beste er kanskje å ikke bruke blits, men bedre lyssetting? Takk for tipset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...