Gå til innhold

Registrering/endring av eksisterende profil fungerer ikke.

Anbefalte innlegg

God dag,

Jeg har nylig kommet tilbake til denne fantastiske siden, og ønsket derfor i utgangspunktet å lage en ny profil - uten hell. Men ingen problem, tenkte jeg, jeg har da allerede en eksisterende - ubrukt - profil. La oss forsøke den. Nei. Ikke det.

Jeg trykket på "glemt passord", og etter en del kluss fikk jeg endelig tilsendt et engangspassord til min mailadresse. Fantastisk, tenkte jeg. Nei. Ikke det. Jeg kommer meg inn på min profil, men får fanden steike ikke lov til å bytte passord. Enten får jeg beskjed om at mailadressen er feil, ellers får jeg beskjed om at passordbyttet var vellykket - uten at det er det. Jeg logger meg ut av diskusjon.no for å forsøke mitt nye passord, uten hell. Det ender med at jeg må trykke "glemt passord" igjen for å logge meg på. Nå har jeg gjort dette et par ganger, i tillegg til at jeg har forsøkt å opprette nye konti med andre e-postadresser. Ingenting ser ut til å nytte.

Nu skal det nevnes at jeg ikke er noe teknologigeni, men jeg har aldri hatt noe problemer med å registrere meg på ulike forum tidligere, hva gjør jeg galt? Jeg er nå bare online fordi jeg har logget meg på med et engangspassord, uten å bli kastet ut enda.

Snart faller jeg en tåre over denne frustrasjon jeg nå føler. La meg ikke gi opp, diskusjon.no.

Dessuten får jeg ikke lov å bruke "ø" i mitt kallenavn, noe jeg synes er ytterst fornedrende da dette er min favorittbokstav i det norske alfabet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Samme problem her. Jeg skulle logge inn på Bruktmarkedet og fikk opp den nye 'Min Tek'-påloggingen. Det gamle brukernavnet fungerte ikke, så jeg ba om nytt passord. Nå har jeg en ny, tom profil uten min gamle historikk og ikke tilgang til mine egne annonser.

På forumet fungerer imidlertid den gamle fortsatt..!?

Hvor henvender man seg for å få fikset opp i dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...