HHherasen Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Hei! Bestemoren min sitt nettbrett oppfører seg noe rart. for å si det kort sagt hva som skjer er følgende: På mobilt nettverk så fungerer internett som det skal, alle internett sider i nettlesern, og apper som vg og dagbladet. Men derimot hvis man skal bruke facebook appen eller google play så står det connection timed out. altså kan virke som den ikke har nett men det har den. Det må også nevnes at den ikke har vært sånn tidligere. Hvis man kobler nettbrettet opp til wifi så fungerer alt, altså google play samt facebook appen. Så jeg mistenker dermed sterkt det er noe med det mobile nettverket. jeg har prøvd satt opp hele nettbrettet på nytt. Ble ingen forskjell. jeg har også snakket med netcom og de sa jeg bare skulle legge inn infromasjonen til mobilt nettverk osv manuelt på nytt, det var det eneste de kunne hjelpe med. prøvde dette men hjalp ingen ting. Har så og si prøvd alt, jeg ser på ingen måte noe rød tråd i dette. når man går på facebook/ google play så kan det virke litt som om det er sperret, men det kan det umulig være. Er det noen smarte hoder der ute? setter pris på alle tilbake meldinger Takk ! Lenke til kommentar
HHherasen Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Haha, jaa det kunne vel kanskje vært like greit det Lenke til kommentar
frodeskibrek Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Sjekk om det er noen oppdateringer, prøv å factory reset produktet og se om det skjer igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå