FrankBjarne Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) snipp Linkene dine fungerer ikke Ey, ey, ser du på streamen? Ikke akkurat nå. kom nettopp hjem. Nå skal jeg i seng Da har jeg fikset alt av lenker. Må trykke på den lille dritt knappen oppe i venstre hjørne i editoren for å gå inn i en anen modus. Edit: Det er ikke greit å være trøtt =/ Endret 31. mai 2012 av Refsa Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Da var streamen min oppe igjen. Skal bare hente litt mat så er jeg på igjen. Butcher inferno farming Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 På tide! Tiden på jobb gikk sakte! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 http://www.twitch.tv/nitroator Diablo inferno fight soonish... Din stream? Legger deg til lista Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Har fått en ny venn, som jeg spiller med på streamen. Vi diskuterer foreløpig hvordan d2 er i forhold til d3, og mimrer over d2 øyeblikk. Bare å bli med. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Har fått en ny venn, som jeg spiller med på streamen. Vi diskuterer foreløpig hvordan d2 er i forhold til d3, og mimrer over d2 øyeblikk. Bare å bli med. hahaha. Husker selv hvordan jeg var for sånn 10 år siden i diablo 2.. Linket folk til en eller annen side .tk, når de gikk inn på programmet så droppet de alt av gearet.. huff Var mye drittunger i Diablo 2 ja.. xD Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Da er jeg straks tilbake. Hopper i dusjen, og fortsetter Butcher farming etterpå. I mellomtiden blir det litt gammel musikk på streamen min. Endret 31. mai 2012 av Romis Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 http://www.twitch.tv/nitroator Diablo inferno fight soonish... Hvilken klasse spiller du? Tror jeg har prøvd Diablo sann 30 ganger nå, blir oneshotta av shadow clone hver gang Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Har drivet å tatt goblins de siste 3 timene i strekk, men vet ikke hvorvidt folk er interessert i å se på det, så har hatt streamen av, men for all del, liker dere å se på slikt, rop ut. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Millioner streamer as we speak, så det funker nok Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Ikke alle bruker xsplit, men ok. Har selv problemer med å få det til å fungere. Den får logget inn, men vil ikke sjekke lisens. Når jeg logger inn på xsplit kontoen står det at jeg har premium license til 2015. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Ok, da tester jeg streaming selv for moroskyld. http://merko.name/d3 Kunn butcher run for øyblikket, så ikke noe kjempespennende gjerne test ut chatten, så vet jeg iallefall at den fungerer.. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Trenger man monstermaskin for å streame D3? Jeg har prøvd med xplit på en i5 2500k, gtx560Ti, 8gb på 20mbit opp. Synest resultatet er tragisk dårlig, og spillopplevelsen blir dårlig. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Da var streamen min oppe igjen! Holder foreløpig på med min hardcore Demon Hunter. Bare å stikke innom! www.twitch.tv/romis006 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Trenger man monstermaskin for å streame D3? Jeg har prøvd med xplit på en i5 2500k, gtx560Ti, 8gb på 20mbit opp. Synest resultatet er tragisk dårlig, og spillopplevelsen blir dårlig. Ikke om du setter xsplit opp riktig. Xsplit er heller ikke så veldig bra på game source recording enda så det kan være et problem også. Sett opp xsplit til å bruke dxtory som kilde for video og du vil merke forskjell (Kan lage tutorial på det om det ønskes). Lenke til kommentar
Instict Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Takk for tips. Skal sjekke ut når jeg kommer hjem. Om du har flere tips, så er det bare å komme med det. Hadde vært kjekt å kunne brukt lisensen jeg har kjøpt. Har også hørt rykter om at twitch er dårlig? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Har også hørt rykter om at twitch er dårlig? Jeg har ingen erfaring med twitch, men har egentlig bare god erfaring med own3d.tv. Så vidt jeg vet, er det gratis registrering på alle, så du får se hvilken du liker best Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) edit: nvm, ordna seg med game source Endret 2. juni 2012 av Merko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå