JohnsonJr Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Hva er deres forhold til creatin? er det verdt pengene? ødelegger det for utholdenhet om skal trene utholdenhet og styrke? sideeffects? Endret 29. mai 2012 av JohnsonJr Lenke til kommentar
War Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Dette passer neppe inn i teknikktråden, men kreatin er det best dokumenterte kosttilskuddet som finnes. 5g pr dag uansett mål har flere fordeler en bakdeler selv på diett ol. Monohydrate er billigst og best. Sideeffekter, holder mye vann, pløsete OM du overdoserer. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Dette passer neppe inn i teknikktråden, men kreatin er det best dokumenterte kosttilskuddet som finnes. 5g pr dag uansett mål har flere fordeler en bakdeler selv på diett ol. Monohydrate er billigst og best. Sideeffekter, holder mye vann, pløsete OM du overdoserer. Pløsete? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ja ansiktet ser oppsvulmet ut hos de som overdoserer kreatin. Holder formye vann. Folk sier at dette ble de kvitt da de gikk over til Kre-Alkalyn Det er pga da får de i seg mindre dose kreatin. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ah, sånn, ja.. Må vel snart kjøpe ny boks, når vi er inne på det.. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det er det samma hvilken man tar så lenge man doserer rett, men monohydrat er jo billigst, selv om jeg foretrekker kapsel for å unngå knasing i tenna ol. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det er det samma hvilken man tar så lenge man doserer rett, men monohydrat er jo billigst, selv om jeg foretrekker kapsel for å unngå knasing i tenna ol. Ja... Vet du om jeg får med måleskje? Bestilte akkurat ATPcreatine (monohydrat) fra tn.no, 300g til 247 kroner. Dyrt? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Du har kjøpt med d-pinitol for å øke opptaket, da trenger du ikke ta det med karbohydrat. De har vel en basic-serie også. 1 flat tskje = 5g Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Du har kjøpt med d-pinitol for å øke opptaket, da trenger du ikke ta det med karbohydrat. De har vel en basic-serie også. 1 flat tskje = 5g Åja, så til vanlig så må jeg ta glasset med noe med karbohydrater i? Dvs det ikke er dyrt likevel? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ja med mat med andre ord. Du betaler for merket, men det er ikke så dumt på kreatin. Creapure bruker analyseapparatet HPLC , som alle andre også gjør. Men de tester også for ustabiltet i produksjonen og biprodukter, som for eks kreatinin som i seg selv er et biprodukt av kreatinproduksjonen, sammen med dicyandiamide og dihydrotriazine. Renere kreatin finnes ikke. Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Hvilke merker anbefaler dere? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Hvilke merker anbefaler dere? Creatine Monohydrate billig og fungerer ypperlig. Er dritt å drikke det da, føles ut som at du drikker sand blanda ut med vann. Endret 30. mai 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ja med mat med andre ord. *Flau* Renere kreatin finnes ikke. Ok. Takk for svar! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg vet at kreatin har dokumentert effekt, men personlig merker jeg ingen forskjell, verken på styrke, utholdenhet eller utseende når jeg bruker kreatin. Men på den andre siden er det jo ikke så dyrt at det kan skade å bruke det. Jeg kjøpte 1,5 kg kreatin monohydrat for omtrent 500 kroner for en stund siden, og det varer jo ganske lenge, i og med at man bare skal ta 5 g hver dag. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg kjøpte 1,5 kg kreatin monohydrat for omtrent 500 kroner for en stund siden, og det varer jo ganske lenge, i og med at man bare skal ta 5 g hver dag. Hvor? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) På gymgrossisten.no . Jeg finner ikke igjen de boksene jeg kjøpte, men her er et billigere tilbud. http://gymgrossisten...ate-storkp-2-kg Jeg fant igjen boksen nå. Jeg kjøpte tre store sånne bokser for 170 kroner hver, noe som til sammen er 510 kroner. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/creapure-creatine-monohydrate Jeg vet ikke om det er noen forskjell på kvaliteten på disse to typene. Begge deler er jo kreatin monohydrat, men den øverste er jo klart den billigste. Endret 1. juni 2012 av Zarac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå