Gå til innhold

Er kreatin verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette passer neppe inn i teknikktråden, men kreatin er det best dokumenterte kosttilskuddet som finnes.

5g pr dag uansett mål har flere fordeler en bakdeler selv på diett ol.

Monohydrate er billigst og best.

Sideeffekter, holder mye vann, pløsete OM du overdoserer.

Lenke til kommentar

Dette passer neppe inn i teknikktråden, men kreatin er det best dokumenterte kosttilskuddet som finnes.

5g pr dag uansett mål har flere fordeler en bakdeler selv på diett ol.

Monohydrate er billigst og best.

Sideeffekter, holder mye vann, pløsete OM du overdoserer.

Pløsete?

Lenke til kommentar

Det er det samma hvilken man tar så lenge man doserer rett, men monohydrat er jo billigst, selv om jeg foretrekker kapsel for å unngå knasing i tenna ol.

Ja... Vet du om jeg får med måleskje? Bestilte akkurat ATPcreatine (monohydrat) fra tn.no, 300g til 247 kroner. Dyrt?

Lenke til kommentar

Ja med mat med andre ord.

Du betaler for merket, men det er ikke så dumt på kreatin.

Creapure bruker analyseapparatet HPLC , som alle andre også gjør.

Men de tester også for ustabiltet i produksjonen og biprodukter, som for eks kreatinin som i seg selv er et biprodukt av kreatinproduksjonen, sammen med

dicyandiamide og dihydrotriazine.

Renere kreatin finnes ikke.

Lenke til kommentar

Jeg vet at kreatin har dokumentert effekt, men personlig merker jeg ingen forskjell, verken på styrke, utholdenhet eller utseende når jeg bruker kreatin. Men på den andre siden er det jo ikke så dyrt at det kan skade å bruke det. Jeg kjøpte 1,5 kg kreatin monohydrat for omtrent 500 kroner for en stund siden, og det varer jo ganske lenge, i og med at man bare skal ta 5 g hver dag.

Lenke til kommentar

På gymgrossisten.no . Jeg finner ikke igjen de boksene jeg kjøpte, men her er et billigere tilbud.

http://gymgrossisten...ate-storkp-2-kg

Jeg fant igjen boksen nå. Jeg kjøpte tre store sånne bokser for 170 kroner hver, noe som til sammen er 510 kroner.

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/creapure-creatine-monohydrate

Jeg vet ikke om det er noen forskjell på kvaliteten på disse to typene. Begge deler er jo kreatin monohydrat, men den øverste er jo klart den billigste.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...