Joachim_F Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 I det unike spillet Among The Sleep spiller du en toåring. Les hele saken Lenke til kommentar
Olenoe Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Så denne teaseren på ett random nettsted før i dag og syntes det så veldig interresant ut! Var enda morsommere når jeg så at de var fra Norge Stå på gutta! Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 dette ser kjempe spennende ut, traileren klarte å gjøre meg redd så job acomplished Lenke til kommentar
garnok Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 spennende konsept og kult at det er norsk. Bare synd jeg aldri får spilt det. Takler ikke skumle spill 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Koster meg lite å innrømme at jeg skvatt når barnet gikk inn på kjøkkenet. Det var også når jeg så hånda som symboliserer interaksjonen med objekter jeg fikk følelsen av at dette var Amnesia: The Dark Descent bare i en annen setting, men mulig jeg tar feil. 2 Lenke til kommentar
Alais Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 spennende konsept og kult at det er norsk.Bare synd jeg aldri får spilt det. Takler ikke skumle spill Enig! Kjempespennede konsept, men aner at dette blir for skummelt for meg selv... Lenke til kommentar
FidelC Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Awesome. Amnesia skremte vette av meg og dette blir jo spilt igjennom en 2 årings øyner. Ingenting slår fantasien til et barn, derfor blir dette spillet enda mere spennende føler jeg. Må følge med på dette prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå