eirberen Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Ja, endelig min første modd.. hehe ikke akkurat noe å skrøyde av, men det er min første modd alikevel. Så jeg lar dere på forumet lov til å se mine "verdifulle" bilder !!!!Jeg er ikke vant til å ta digital-bilder!!!! :o Jeg har altså tatt en gammel stresskoffert, der jeg har puttet en gammel IBM P2 400mhz med 64mb ram og 10gb hardisk. Jeg har også moddet et gammelt ibm kabinett der jeg før hadde pc`n som nå er i kofferten. Jeg har sprayet det slik at det er litt mer fargerikt og lagd et vindu i den ene siden. http://home.no.net/arnberen/casemods Ønsker kommentarer osv... :wink: PS!!! Bildene er STOOORE.... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Ganske fet koffert... Syns det var ganske bra jeg. PS: Det er ikke nødvendig å ta firpel kopi av alle bildene... Ta hensyn til modemfolka! :wink: Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 er det vindu der eller har du bare mekka hull?? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Takker huff se der ja, var litt mange kopier ja :-/ hehe ikke så mange som har modem lenger Ja det er kun et hull i sidedøren på ibm kabinettet, men har tenkt å sette inn et vindu ja... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hva med netting istedenfor vindu? Er ganske tøft det og. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 jo kanskje det God idè Men det er bare det at jeg har ingen pc å ha i kabinettet... hehehe lurer på hva jeg skal gjøre med det!!! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Dritfet den stresskoffertmoden Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Likte den kofferten, ganske stilig Ikke så verst det IBM kabinettet heller. Lenke til kommentar
Nors Elghund Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har en slik IBM maskin jeg også. Kansje jeg skal prøve å mode den før jeg går til angrep pa mit Chieftec kabinet. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Koffert modden var sjef!!! Ibm modden var mindre sjef... Stygge farger.... men det er min mening... Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Ja det e i allfall en måte å lære deg å modde på Før du går til angrep på nyere og dyrere ting :wink: Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Koffert modden var sjef!!! Ibm modden var mindre sjef... Stygge farger.... men det er min mening... Ja jeg er enig i at fargene på ibm kabinettet er litt extreme Takker så mye for positiv kommentar til koffert modden Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Men du, hvorfor skjærte du ut håndtaket? det er jo meget meget upraktisk.. det er liksom ingen "koffert-pc" lenger Nice job ellers Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Litt halvveis lakkeringsjobb på det kabinettet, men øving gjør mester! Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg likte koffert modden.... Ganske stilig Lenke til kommentar
Freddy.b Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvordan har du festet hovedkortet til kofferten? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Kofferten var veldig tøff, men som sagt tidlegere så skulle du ha beholdt håndtaket! men eg såg og att det ville vert vanskelig pga måten du har hk'et på, dersom du hadde hatt hk'et andre eien kunne du vell ikkje ha åpnet kofferten. Så du skal ikkje få noe kritikk for det med håndtaket. men det hadde vore stili og praktisk! Synnes IBM'en var stygg, kan jo ikkje kalle litt lakering ein mod..... 14tiss mod det der. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 koffert modden var fin! ibm modden var bare stygg Lenke til kommentar
gill bates Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Bare lurer på om du veit hva tempen ligger på inni kofferten? utrolig kul modd...=0) Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 kul koffert mod IBM modden hadde litt lego farger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå