kulmixip Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Har aldri rørt noe med bygging av maskiner, og vet ikke hva jeg trenger ift til at pc-en skal fungere 100%. Budsjettet ligger da på 4k, og dette er noen av de få specsene jeg ønsker for den nye maskinen: Quad prossesor, ca 3.0 GHz (vet ikke hvilken type, AMD eller Intel?) Radeon HD ****? (tror radeon skal være bedre enn geforce gtx ift fps) 8g ram Hva mere trenger jeg? Om noen faktisk gidder å sette av tid til å gi meg et forslag på en ferdig bygd maskin med noen/alle specsene som er over ville det hjulpet meg mye! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
fujjii Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 4000,- er jo ett ganske lite budsjett, men du kan jo få en gamingpc som klarer å drive de fleste spill helt ok... Har du noe fra før av? skjerm, tastatur, mus, kabinett, psu osv Lenke til kommentar
TurtleFred Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 hastighet på prossesoren er ikkje så viktig når du skal kjøpe. du trenger HDD/SSD men HDD er billigst og du får mest lagring for penga et kabinett er veldig viktig http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602546 et helt greit kabbinett strøm forsyning hovedkort Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hvis du synes det er greit å kjøre Windows 8 Release Preview vil dette virke: Hvis ikke må du nok gå ned til dette: Lenke til kommentar
TurtleFred Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 her er et forslag som ikkje er allverden men får duge AMD A-series A6-3500 Asus F1A75-M LE Kingston HyperX 8gb Samsung 830 SSD 128gb AMD RAndeon HD 6530D Corsair CX 430W v2 Samsung SH-S222BB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå