Joachim_F Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Guardians of Middle-earth bringer DotA-sjangeren til konsoll. Les hele saken Lenke til kommentar
fenele Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ja da kommer konsollene til å ødelegge enda en sjanger.. Lenke til kommentar
Scyter Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Kan bli bra dette her, gleder meg. Håper det blir like bra som War in the North, synes det er kult av Warner Bros å bruke rettighetene sine når det gjelder Tolkien's verden såpass godt, 2 spill utgitt på under 1 år. Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Mitt spørsmål derimot... EKSISTERER DETTE TIL PC?!?!?!?!?!?!?? LOTR er min JB! Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hadde lett spilt dette til pc Virket litt lite med 20 figurer, blir kjedelig om den du er god med blir valgt, og med bare 20 figurer vil jeg tippe at skillsa til de forskjellige er varierte, så om "din" figur blir valgt, må du antakeligvis spille en ganske annerledes figur. Det andre problemet jeg ser med spillet er at jeg tviler på at de som allerede spiller MOBA-spill kommer til å skifte fra PC til konsoll. Så jeg tipper det blir et ganske lavt antall spillere, virker som om man må kjøpe dette, noe jeg ikke har noe i mot, men mange av MOBA-spillene er gratis, og de kjører i tillegg greit på ganske dårlige PC-er, så jeg tipper at de som skal starte å spille i MOBA-sjangeren heller vil velge Hon, LoL eller Dota2 (når det kommer ut). Lenke til kommentar
baguett Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Lag et nytt Kampen om midgard spill, det var de eneste LOTR spillene som faktisk fungerte og var gøy. 3 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 "sukk" dei visser at dei ikkje har peiling kva dei driver med og melker bare LOTR når du annonser slikt spill til konsol.....kontrolene vil være likebra som red alert på konsol, nemlig heilt jævlig:P. Lenke til kommentar
Maaario97 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Lag et nytt Kampen om midgard spill, det var de eneste LOTR spillene som faktisk fungerte og var gøy. Jeg er helt enig! Kampen om Midgard 2 må være et av de beste RTS'ene jeg har spilt:D 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå