Gå til innhold

[Løst] Mic funker ikke!


Anbefalte innlegg

Fikk et Siberia V2 PS3 headset til jul. Det ble kjøpt på SpaceWorld for 999 kr. I noen måneder funket det fint, men plutselig da jeg hadde prøvd den på Playstation (og faila) så funka micen dårlig da jeg kobla den inn i PC-en igjen. Når jeg snakka med andre på Skype så hørte begge to i samtalen en høy ''buzze-lyd'' i bakgrunnen, og lyden fra meg var svært lav og uklar. Det tok noen uker før jeg dro til SpaceWorld for å prøve å bytte/reparere headsettet. Der var de veldig hyggelige, og servicen var bra. De sendte den til et verksted, hvor den skulle være i tre til fire uker.

En uke senere fikk jeg melding fra SpaceWorld. Jeg kunne hente headsettet. Da jeg kom til butikken, fikk jeg vite at jeg slapp å betale noe. Folka fra verkstedet hadde bare skrevet ''byttet'', og sendt headsettet tilbake (altså hadde de trolig byttet en del. Jeg ble forbløffet over den kjempemessige servicen, men da jeg kom hjem skjønte jeg at det var for godt til å være sant. Micen var ikke blitt noe bedre, og de gamle problemene var fortsatt der. Skal dra bort etterpå og si dette til SpaceWorld.

Første gang jeg var der sa han at det trolig var noe feil med micen, og at jeg ikke trengte å gi dem ledningen (med USB-inngang). Skal jeg ta med den denne gangen så de eventuelt kan sjekke om det er noe annet feil. Vil helst ikke få den tilbake igjen og merke at den ikke virker!

 

Trenger helst svar før 16.00! Takk! :)

Endret av Treserget
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...