Gal_ape Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Bakgrunn: Jeg ønsker jevnt over en mer gjennomført stil. Et bevist valg av plagg har i mange år vært fraværende, og garderoben har blitt til med at jeg har måttet kjøpe nye klær pga mangel. Hender og at det tikker inn en sms fra mamma i ny og ne hvor hun skriver noe sånt som "Jeg har funnet en kjempefin genser jeg tror du ville likt". Dette fører enten til at jeg sier "Takk for at du tenker på meg, men jeg vil helst kjøpe mine egne klær nå" eller "Den ser grei ut, jeg beholder den". I det lange løp ender jeg opp med å bruke mange av de samme plaggene helt til de er ubrukelige (slitt i stykker), eller jeg rett og slett innser at jeg ikke "kan" bruke det lenger siden det ikke passer med noen andre plagg. Har og veldig mange band t-shirts som jeg blir mer og mer lei av, og føler at det tilhører fortiden når jeg var mye mer "metall" (hadde langt hår og massemasse skjegg). Samtidig har jeg en ganske stilbevist tvillingbror, Milanjo, og jeg føler meg svært ofte "underdressed" når vi er blant folk - selv om det bare er i en casual setting. Får mange tips og veivisere fra han, men det hjelper alltids å få flere synspunkter og vinkler på en og samme sak. Budsjett: Rundt 1000-2000 per måned. Ønsket klesstil: "rugged", jordnært, rocka. Alder: 22 Kjønn: Mann Kroppsfasong: Gjennomsnittlig/kraftig Siden jeg vet at det er mye lettere å hjelpe når man har bilder å gå etter, både når det gjelder hva man har å jobbe med, samt inspirasjon og sånt, har jeg satt sammen et moodboard med forskjellige plagg og stemningsbilder. Legger og ved noen få bilder hvor jeg føler jeg har kledd meg "som best jeg kan" basert på dagens kunnskapsnivå og utvalget i min nåværende garderobe. Jeg er, som Milanjo i 2010, meget takknemlig for alle konstruktive tilbakemeldinger og vurderinger! Thomas. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Heisann. Artig bakgrunn. Har ikke tid til å skrive noe utfyllende, men hva angår rugged/jordnær kan jeg tipse om mine favoritter. J.Crew Wolsey Barbour Levi's Vil anta du har mer peiling på rocka enn de fleste av oss, med unntak av f.eks Vowels. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Som med Thrice har jeg ikke tid til utfyllende nå, men kan plusse på Rugby (Ralph Lauren), de har ganske mye klær innenfor "jordnær/rugged" imo. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Gå for noen desert boots/chukkas fra Clarks eller Loake. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2012 Det passer kanskje bedre når høstgarderoben skal bygges, men et par chelsea boots kan se tøft og rocket ut. Se bare på Keith Richards og Brian Jones! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 Blir veldig inspirert når jeg googler rundt etter bilder fra merkene dere anbefaler! Etter det jeg føler, trenger jeg mer brunt, og mindre ensfarget akkurat nå (og definitivt mindre band-tskjorter). Et par kule sko hadde heller ikke vært å forakte. Ser helst at det er slags "preppy" preg over dem, uten at det helt blir "pensko" eller noe sånt. Føler meg litt for usikker enda til å investere penger i et par jeg kan ende opp med å angre på. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 Et par desert boots/chukkas i semsket skinn kan brukes til det meste. Herring Gosforth II, Herring Canterbury eller Clarks Desert Boots f.eks. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 Slenger meg på fkm hva angår sko. Et par brogue boots er ganske så stilig med jeans også. Foretrekker det fremfor chelseas. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Jeg vil anbefale Gitman Vintage skjorter. Skjortene har en ganske slank fasong og i tillegg har de mange jordnære og ensfargede modeller. Edit: Det er ganske mange nettsider som har tilbud på de akkurat nå, og du kan få dem for ca. $75 hvis du er heldig. Noen sider Park and Bond SouthWillard Penelope's Roden Gray Endret 7. juni 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå