Sarah2611 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hei! Jeg vil kjøpe iphone men jeg har bare 600kr. og får 200kr/mnd. Jeg hjelper ekstremt mye til hjemme og det var en periode der jeg jobbet hjemme og fikk penger for det men foreldrene mine kutta det for noen måneder siden. Jeg har spurt mange i ommrådet der jeg bor om å få jobb der men jeg har bare fått et nei. Har noen forslag ellerno til hvor jeg kan jobbe eller hva jeg kan jobbe som? Hvis noen selv har lyst til gressklipping, total rengjøring i huset, bilvasking til og med barnepassing.. jeg kan gjerne gjøre det jeg ^.^ Jeg bor liksom i bjerke i Oslo så hvis noen bor der eller noe slikt kan jeg gjerne hjelpe Og hvis jeg må spare med de pengene jeg får så blir jeg ikke ferdig før 32 mnd. Tror dere virkelig jeg vil vente i nesten 3 år? Lenke til kommentar
Alori Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hva med å gå med avisen? Det gjorde jeg da jeg var 13. Evnt. kunne du ha satt opp notis på lokale butikker. På de kan du skrive om hva slags arbeid du kunne ha tenkt deg, og satt nummeret ditt på små lapper nederst slik at folk kan rive det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå