Gå til innhold

Tabber med datautstyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke ødelagt noe datautstyr, men jeg har bla ødelagt en video. Båndvalsen var noe slapp, så jeg stilte litt på den mens videoen spilte av en tape. Ueheldigvis mistet jeg en skrue ned i videospilleren slik at jeg kortsluttet et eller annen. Snipp, snapp, snute og video-spilleren var ute... :)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke ødelagt noe datautstyr, men jeg har bla ødelagt en video. Båndvalsen var noe slapp, så jeg stilte litt på den mens videoen spilte av en tape. Ueheldigvis mistet jeg en skrue ned i videospilleren slik at jeg kortsluttet et eller annen. Snipp, snapp, snute og video-spilleren var ute... :)

HeHe Det lønner seg å bruke av knappen først.

Du har ikke prøvd det samme på TV'en?

De sier det skal være en sjokkartet opplevelse!

Lenke til kommentar

HeHe Det lønner seg å bruke av knappen først.

Du har ikke prøvd det samme på TV'en?

De sier det skal være en sjokkartet opplevelse!

Jeg måtte spille av en tape for å kunne justere båndvalsen, slik at jeg fikk bilde... Desverre glapp skruen. :-?

Lenke til kommentar

Jeg "mistet" :yes: en gammel tv fra låbrua på en låve og ned i fraukjelleren (tom, murgulv). TV`en hadde nettopp vært påslått og "ladet" seg opp.

Det smalt godt ja!

Men dette var når jeg var liten og lurte på hva som skjedde hvis jeg mistet en tv fra låbrua og ned i fraukjelleren. Jeg ville aaaaldri gjort noe lignende nå. (right... :D )

Naboen min slapp en stein ned i septiktanken deres. Det vanlige var at han fikk kjeft/straff en stund etter at han hadde gjort jævelskap.

Denne gangen fikk han direkte svar på tiltale. En fin liten splæsj med bæsj (det rimet!) midt i trynet. Han ville garantert ikke prøvd det samme i dag!

Hvorfor sa jeg dette? Aner ikke. Jeg oppdaget ikke at jeg hadde skrevet det før nå...

Lenke til kommentar

Naboen min slapp en stein ned i septiktanken deres. Det vanlige var at han fikk kjeft/straff en stund etter at han hadde gjort jævelskap.

Denne gangen fikk han direkte svar på tiltale. En fin liten splæsj med bæsj (det rimet!) midt i trynet. Han ville garantert ikke prøvd det samme i dag!

Hvorfor sa jeg dette? Aner ikke. Jeg oppdaget ikke at jeg hadde skrevet det før nå...

:lol:
Lenke til kommentar

2 tabber :roll:

1. Prøvde å åpne en gammel Zip drive for endel år siden for å spenne disk utspytter fjæren, den ble puslespill og havnet på dynga, umulig å få den sammen ijenn hehe.

2. Ettpar år siden monterte jeg CPU kjøler på Socket A hovedkort 180 grader feil vei, så den kom ikke godt nok nedpå CPU, ingenting blei ødelagt da heldigvis.

Lenke til kommentar

Hadde akurat fylt opp kaffekoppen, da telefonen ringte. Jeg satte fra meg koppen for å ta telefonen, men da arma returnerte med telefonrøret så traff albuen den nyoppfylte kaffekoppen, med det resultat at kaffen bytta plass fra koppen til tastaturet....tastaturet virker enda :lol:

Lenke til kommentar
2 knuste CPUer på samme dag....jada...første ganger til og med.

Godt gjort :lol:

Klarte selv som førstegangsbygger å ikke "åpne" pinnen ved cpu-slot, satte cpu på plass og kjøleribben oppå. Etter mye jobb og frustrasjon fant jeg problemet. Mange av cpu "pinnene" var bøyd, men fungerte strålende etter å ha rettet dem ut.

Lenke til kommentar

Kjørte igang en splitter ny 200Mz pc uten cpu kjøler, startet opp 2 ganger. Det ble til min store overraskelse sort skjerm bare etter ca 1 min...

Satte ene fingeren på cpu'en for å kjenne om den var varm... fingeravtrykket mitt viser på den enda. He-he.

Etter å skjønt at man måtte ha cpu vifte, startet den og gikk helt fint.

Man lærer av sine feil.

Lenke til kommentar

Skulle bytte nb kjøler på mitt nåværende hk for ikke lenge siden.

I mangel på noe egnet å klippe av festepunktene med, satte jeg igang med kniv og en stor dårlig saks... Ende med at jeg klarte å skrape vekk et beskyttelses-lag under på kortet, midt i mellom to ledere.. mon tro jeg var nervo da jeg skulle starte det igjen ja.. Men det gikk faktisk bra!

Lenke til kommentar

Hadde et PCI kort som antakelig ikke sto skikkelig i (antar det var det), maskina hang seg ca 20MB inne i RAM tellinga, omtrent samtidig med at jeg begynte å se hvor mye røyk som kom ut av hekken på kabinettet. Totalt grilla jeg et hovedkort og to PCI kort. De ene kortet blei ødelagt at alt som "smelta" på det øverste og dryppet ned... :oops:

Fikk også en morsom telefor fra en kompis som lurte på hvordan jeg kunne si P4'er var så greie å montere, han hadde vært livredd for hovedkortet når han hadde presset CPU'n neddi (satt på vifte og presset *hardt*)... han blei litt stille når jeg forklarte at der var en arm på socket'n han kunne løfte opp 90 grader så ville den dette rett i. Det utrolige er at han hadde fått presset den helt ned - og alt funka fint. :o

Lenke til kommentar

Tømte en halv liter Hansa Fatøl rett ned på/i laptopen. Røska ut batteriet og strømledningen. Når jeg tok ut pcmcia kortet rant det villt fra hullet. Var veldig nervøs da. Men den funka like fint etter å ha tørka litt. Lukta litt rart i noen dager da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...