Chewbaca Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 God dag! I det siste har jeg slitt med et veldig sært problem som jeg håper å få litt innsyn i. Det hele begynte for 5 uker siden når jeg og en kamerat bestemte oss for å ta en bytur, når vi kom frem til byen så traff vi 2 veldig hyggelige kvinnfolk som vi var med hele kvelden å endte opp hos dem. Dagen derpå så tok dem videre kontakt å spurte om dem kunne være med ut neste gang også ettersom dem er ganske nye i byen å ikke har så alt for stor sosial omkrets. Neste bytur var også koselig å vi endte nok engang opp hos dem. Men det er først nå et par uker etterpå at problemene begynner å oppstå, kameraten min har tatt steget videre med den ene jenta mens jeg ikke har interesse for å ta steget videre med vennina, ettersom jeg ikke er klar for noe forhold enda. Slik det er nå så snakker vi når vi er ute men ikke utenom det, men kameraten min er jo sammen med hun andre jenta så det blir jo til at jeg preiker en del med hun. De 2 siste helgene når vi har vært ute har dem vært med, men hver gang jeg danser/snakker med andre kvinnfolk så blir dama til kompisen min sur å begynner spørre hva jeg driver med...Hun vennina som egentlig burde bry seg virker ikke som å bry seg å smiler hver gang jeg ser på hun. Så problemet er vell egentlig at dama til kompisen min mener jeg ikke burde prøve skaffe andre damer utenom vennina hennes som ikke virker særlig intresert i meg heller. Hvordan skal jeg takkle denne situasjonen? jeg kan da ikke sitte å bruke all tid på vennina når jeg ikke er intresert i å utvikle noe mer med hun å hun virker ganske gjensidig selv. Vill absolutt ikke komme dårlig overens med den nye dama til kompisen min heller. Setter veldig pris på tilbakemelding og tips om hvordan jeg kan håndtere denne situasjonen. Vi er alle i alder av 20. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det går vel an å si ifra at du ikke interessert, de kan faktisk ikke gjøre så mye annet enn å akseptere det. Lenke til kommentar
Chewbaca Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Dem er klar over at jeg ikke er ute etter noe mer, det som er det merkeligste med det hele er at det virker ikke som hu andre vennina heller er intresert, så forstår bare ikke hvordan jeg skal oppføre meg ovenfor kompisen min si dame ettersom hun blir "sint" hver gang jeg tar kontakt med andre. Er redd for hvis jeg virker veldig avvisende mot det hele at hun/de kan ta det feil å det blir amper stemmning fremover. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det er vell egentlig ikkje et problem, bare sei det som det er. Lenke til kommentar
Chewbaca Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Ok ser ut som jeg bare børr si det rett ut at hun skal slutte å blande seg, men mener dere at jeg burde levere tilbake tven jeg fikk i bursdagsgave fra dem da? Lenke til kommentar
Pölsa! Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Nei, det er ikke en grunn til å kutte kontakten eller bli uvenner. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hvorfor skal du bry deg om hva hun sier? Det er ditt liv - og dermed ditt valg. Det du fremstiller som et problem her er aldeles ikke et problem, heller en løsning. Hvordan det? Jo, for hun har fått deg til å innse til en høyere grad at du ikke er interessert i venninna, dermed slipper du omgås henne. :-) Regel nr 1. her i livet. Hvis det å gjøre andre fornøyde har en direkte negativ innvirkning på din egen tilfredshet så unngå det så langt som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå