Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kabal er kjedelig. Men Minesweeper og Frecell, de er ganske ålreit.

Frecell kan alltid gå opp, bare man tenker seg godt nok om.

Og Minesweeper - det er et spill man kan bli avhengig av. Spilte det ganske mye før faktisk, målet ble etter hvert å komme under 100 sek på ekspertbanen. Klarte det til slutt, men da gadd jeg ikke spille mer.

 

Verdensrekorden er imidlertid 43 sekunder på ekspert, 10 sekunder på intermediate og 1 sekund på beginner!

Lenke til kommentar
Kabal er kjedelig. Men Minesweeper og Frecell, de er ganske ålreit.

Frecell kan alltid gå opp, bare man tenker seg godt nok om.

Og Minesweeper - det er et spill man kan bli avhengig av. Spilte det ganske mye før faktisk, målet ble etter hvert å komme under 100 sek på ekspertbanen. Klarte det til slutt, men da gadd jeg ikke spille mer.

 

Verdensrekorden er imidlertid 43 sekunder på ekspert, 10 sekunder på intermediate og 1 sekund på beginner!

 

MineSweeper Råkker!! Men de tidene der?? Sykt..

Persen er på:

Exp - 107sek

intr - 57

Beg - 9 sek

 

Hvordan det skla går fortere enn det på Expert skjønner jeg ikke =P Men, men.. Uannsett er det et knall spill å fordrive tid med! Særlig på jobb og skole :wink:

Lenke til kommentar
MineSweeper Råkker!! Men de tidene der?? Sykt..

Persen er på:

Exp - 107sek

intr - 57

Beg - 9 sek

 

Hvordan det skla går fortere enn det på Expert skjønner jeg ikke =P Men, men.. Uannsett er det et knall spill å fordrive tid med! Særlig på jobb og skole :wink:

 

Ikke akkurat dårlig det heller.

 

:woot:

Lenke til kommentar

Minesveiper er helt topp. Husker ikke persene, men de er ganske lave. Å spille minesveiper mot en kamerat via MSN Messenger er enda mer topp. Kona sitter med den hersens kabalen når hun har en stund. Har prøvd å få henne til å forstå at minesveiper er kjekkere, men hører de noen gang på hva man har å si? Neida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...