Gå til innhold

Er det mulig å kjøre 2 stk asus lydkort i samme maskin?


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg et Asus Xonar DX lavprofils lydkort for å supplere mitt Asus Xonar Essence STX. Hensikten er å få flerkanals lyd i tillegg til noe bedret lydbilde i spill.

 

Vil dette fungere sånn rent drivermessig? Eller vil det bli et evinnelig kaos for maskinen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Tar jeg ikke helt feil - så er det ikke HW støtte for eax i windows 7 - de bruker noe software imellom for å få dette til - også på creative' sine modeller. REF: creative Alchemy..

 

 

Snabelen

 

du har nok rett i det. ser uansett ut til at asuskortet ryker ut dersom asus ikke hoster opp en mer stabil driver snarlig. vurderer sterkt ekstern dac og hodetelefonforsterker for musikk i fremtiden.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt ST og får det i morgen :D , etter jeg fant ut at DG ikke var perfekt støttet i linux* (men skal bruke begge). Kan evt legge inn windows 8 på en ledig partisjon og teste, hvis det fortsatt er aktuelt. Så jeg skrur på "abonner" på tråden så får du skrive en melding hvis det er aktuelt.

 

* ST er jo mye bedre enn DG, men jeg tviler på om jeg kunne hørt forskjell hvis hodetlf. forsterkeren i DG hadde fungert, for jeg er ikke så flink til det. Det høres veldig bra ut!

Endret av fa2001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...