Ayjay Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 hei, jeg håper på å få noe god respons her, for dette er noe som plager meg mye og gir meg dårlig selvtillit, ialfall: jeg har slitt en del med angst og depresjon de siste 2 årene og under den perioden hadde jeg veldig lite sexlyst, jeg tror dette er et vanlig symptom. Jeg har nå møtt ei jente, og for tiden sliter jeg ikke veldig med angst eller depresjon, jeg har bare en liten bekymring som forhåpentligvis løser seg snart men som jeg ikke bruker så veldig nevneverdig tid på. Tingen er at nå jeg er med hun og vi er på vei til å ha sex så blir jeg rett og slett ikke kåt, så jeg får den ikke opp, noe som er veldig frustrerende. Dette er ikke pga nervøsitet (tror jeg), jeg er bare ikke lysten, og jeg prøver å 'tenke' meg frem til ereksjon, noe som bare virker mot sin hensikt. Jeg har lest om at mulig testesteronnivået er lavt hos folk med angst og depresjon, men dette har jo blitt bedre i det siste, så jeg vet ikke helt. Føler meg umanndig :/ er det noen som har vært gjennom det samme eller som har noen generelle ideer til hva som kan gjøres? Ps, det er ofte slik at når jeg er med hun så blir jeg kåt midt på natten og da går den lett opp. Dette sier vel ialfall at potensen er i orden? Litt flau post, men håper på seriøse svar Takk for svar Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er nok som du sier, du er nok nervøs og da er det ikke bare bare å få'n opp Lenke til kommentar
Ayjay Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Er nok som du sier, du er nok nervøs og da er det ikke bare bare å få'n opp Tingen er at jeg egentlig ikke føler meg særlig nervøs der og da, men jeg vet ikke helt Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ut fra det du beskriver, er det nærliggende å tro at det ikke dreier seg om patologisk impotens. Det lener vel heller mot psykososiale årsaker. Det er riktig at langvarig depresjon har en innvirkning på testosteronnivået, dette kan du gjøre noe med. Regelmessig god søvn, ingen tobakk, ikke overdreven fyll, sunn kost og ikke minst mosjon. Tilskudd av magnesium og zink kan ha god effekt sammen med de andre tiltakene. Jeg antar at du ikke bruker noen medikamenter nå som kan ha innvirkning. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Begynn å tren, da øker du selvtilliten, energi nivået og sist men ikke minst: Produserer mer testestoron. 1 Lenke til kommentar
Ayjay Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Ut fra det du beskriver, er det nærliggende å tro at det ikke dreier seg om patologisk impotens. Det lener vel heller mot psykososiale årsaker. Det er riktig at langvarig depresjon har en innvirkning på testosteronnivået, dette kan du gjøre noe med. Regelmessig god søvn, ingen tobakk, ikke overdreven fyll, sunn kost og ikke minst mosjon. Tilskudd av magnesium og zink kan ha god effekt sammen med de andre tiltakene. Jeg antar at du ikke bruker noen medikamenter nå som kan ha innvirkning. Begynn å tren, da øker du selvtilliten, energi nivået og sist men ikke minst: Produserer mer testestoron. Takk for tips, jeg tar magnesiun og zink, jeg røyker ikke, har droppet alkohol ( par øl iblant kanskje). Sover kanskje ikke veldig bra men. Jeg skal begynne å trene fast, begynte idag, det virker som om det med testestoron har mye å si. Det eneste medikamentet jeg bruker nå er antibiotika som jeg ikke tror har noen virkning på dette. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Takk for tips, jeg tar magnesiun og zink, jeg røyker ikke, har droppet alkohol ( par øl iblant kanskje). Sover kanskje ikke veldig bra men. Jeg skal begynne å trene fast, begynte idag, det virker som om det med testestoron har mye å si. Det eneste medikamentet jeg bruker nå er antibiotika som jeg ikke tror har noen virkning på dette. Ville ikke droppa alkohol helt (med mindre du har problemer tilknyttet til dette), men drikk litt på fest og lignende Ja det har mye å si, både psykisk og fysisk. Samt så får du også generelt mer energi og glede av å trene og høyere selvtillit. Kan ikke så mye om antibiotika, men det eneste jeg vet er at den ødelegger bakteriekulturen (lol) din, og at du sikkert er mer mottagelig for sykdommer, men jeg er ingen lege eller biolog. Og ikke "tenkt" til deg ereksjon, bare nyt øyeblikket og den vil komme opp før eller siden. "Switch off your brain" Og økt testestoron nivå vil generelt få deg til å bli kåtere og føle deg "mer mandig". Endret 30. mai 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
festen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det er normalt at potensen er best på morgenen. Og dårligst utover kvelden. Det at du må tenke deg opp får meg til å lure på hvor attraktiv dama di er. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Har det samme som deg, men det skyldes verken dårlig selvtillit eller depresjon. Bare ligger dama der har jeg ikke sjans. Er dama gira så reiser den seg lett. I de tilfellene den ikke vil opp ber jeg vedkommende ta litt mer intiativ eller ta på seg selv, da funker'n igjen. Lykke til! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Begynn å tren! #1 løsning for økt sexlyst + mange andre positive konsekvenser. Anonym poster: 7acdb723b873a46e90ae158c8f47ab65 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå