HelloKjersti Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Nå bryter ikke lengre spillet Valves regler. Les hele saken Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 De som tidligere har kjøpt Crysis 2 via Steam, får tilbud om å kjøpe den nye spesialutgaven til halv pris. De burde da strengt talt fått spillet gratis, siden de allerede har kjøpt det. 6 Lenke til kommentar
Stogg3r Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 De som tidligere har kjøpt Crysis 2 via Steam, får tilbud om å kjøpe den nye spesialutgaven til halv pris.De burde da strengt talt fått spillet gratis, siden de allerede har kjøpt det. De har allerede Crysis 2, dette er bare et tilbud om å oppgradere til Maximum Edition. 1 Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ble BF3 tatt vekk fra Steam? Trodde aldri det kom dit jeg. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ble BF3 tatt vekk fra Steam? Trodde aldri det kom dit jeg. Det kom aldri ditt. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ble BF3 tatt vekk fra Steam? Trodde aldri det kom dit jeg. Det kom aldri ditt. Tror han var ironisk. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hvordan brøt "originalen" reglene, og hvordan gjør den nye versjonen ikke det? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hvordan brøt "originalen" reglene, og hvordan gjør den nye versjonen ikke det? Det hadde vært mye lettere å "akseptere" EAs fjerning av diverse spill om de hadde sagt rett ut at de skulle prøve å tvinge brukere over på Origin. De hadde fremdeles vært idioter, men i det minste ærlige idioter. Det smaker litt bedre enn lygende idioter slik de fremsto latterlig mange ganger ifjor. 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hvordan brøt "originalen" reglene, og hvordan gjør den nye versjonen ikke det? Et eller annet med å selge DLC gjennom spillklienten i stedet for å lansere det gjennom Steam. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ble BF3 tatt vekk fra Steam? Trodde aldri det kom dit jeg. Det kom aldri ditt. Tror han var ironisk. Might be, might be. Jeg mangler EXP for å oppfatte sånt på nettet. Lenke til kommentar
n0s Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hæ? Jeg kjøpte Crysis2 på steam når det kom ut og det har aldri forlatt spill-lista mi i hvertfall... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ble BF3 tatt vekk fra Steam? Trodde aldri det kom dit jeg. Det kom aldri ditt. Tror han var ironisk. Might be, might be. Jeg mangler EXP for å oppfatte sånt på nettet. De fleste gjør det Lenke til kommentar
SpexWave Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Har tenkt til å oppgradere til maximum edition (Har C2 fra før på steam) Hvordan gjør jeg det? Det står purchade for 34,99. Skal ikke jeg ha 50% av det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå