HawkeyeFtw Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hei, jeg kjøpte en hard disk rundt juletider og den har fungert bra. Men den siste måneden har jeg ikke greid å åpne en mappe i windows, MEN jeg kan åpne den i Mac OS. Hvorfor skjer dette? Har flere mapper og alle dem kan jeg åpne uten problemer i både windows og osx. Er en Western Digital Elements 2 TB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Vist du sier litt mer om hva som skjer nå du trykker på mappen er det lettere å hjelpe. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Stemmer, glemte det helt ut. Får :F/navnet på mappen/ refers to location unavailable eller noe sånn. Husker ikke helt konkret, men noe i den duren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ikke så lenge du faktisk kommer inn på F:\ disk. I så tilfellet ville jeg foreslått å byttet stasjonsbokstav på den disken. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Ikke så lenge du faktisk kommer inn på F:\ disk. I så tilfellet ville jeg foreslått å byttet stasjonsbokstav på den disken. Derfor den heter F nå. Søkte rundt for en stud siden og da sa de at jeg skulle skifte bokstaven, men har dessverre ikke hjulpet Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Greide å fikse det. Viste seg at jeg ikke kunne åpne mapper i Windows dersom dem inneholdt "/" (Hvertfall på hard disken). Men i Os x var dette fullt mulig og det var ikke noe problem med å åpne mappene. Endret bare navn på mappen i os x og da fungerte den også i windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå