Wooperoo Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Har et problem med tastaturet mitt. Har trådløst tastatur og ca hvert 15-40 min "fryser" det på en måte. Det stopper å virke, så jeg må sitte å vente som en stut en liten stund (mellom 1-3 min), også virker det igjen. Har nettopp fått meg nytt tastatur men det samme skjedde med det gamle jeg hadde og. Noen ganger er det bare et par knapper som ikke virker, men er som oftest alle knappene. Selv denne posten har tatt en evighet å skrive siden tastaturet klikket rundt 3 ganger. Er svært frustrerende. Dette tastaturet er et microsoft wireless 6000 v.3. og det gamle var et billig logitech tastatur. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hvor langt er det fra tastaturet til mottakeren. Er det vifter eller andre hindringer imellom? Virker tastaturet bedre nærmere eller lenger fra mottakeren? Lenke til kommentar
Wooperoo Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Tastaturet står på en pult, under pulten er pc'n med usb-pluggen. Er ingen forskjell når tastaturet har frosset hvor langt unna det er. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Har du noen vifter du kan forsøke å skru av? Er PC-en koblet til en jordet stikkontakt? Lenke til kommentar
reyh Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er det trådløse signaler som muligens forstyrrer kommunikasjonen mellom tastatur og mottaker? Ellers, har du sjekket om det kan være batteriet? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg hadde et slikt problem en gang. Det viste seg å være IR-mottakeren og fjernkontrollen jeg hade koblet til. Du har ikke tilfeldigvis noe slikt tilkoblet? Et skudd i blinde, men... Lenke til kommentar
Wooperoo Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Flyttet på usb-pluggen så nå fungerer det litt bedre (tror jeg), men fortsatt ikke optimalt. Blir vel ikke bedre enn dette tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå