Gå til innhold

Jente skal ha gaming pc, hjelp!

Anbefalte innlegg

Har blitt hekta på oblivion og skyrim etter å ha spilt på kompisens ps3, og siden jeg trenger ny pc tenkte jeg å kjøpe en som funker greit til gaming! Har lyst til å game flere fantasy spill! *-*

Jeg er helt blank når det kommer til dette, hadde vært fint om noen kunne hjelpe!

- Maskinen skal brukes til vanlig skolearbeid, spilling og noe fotoredigering.

- Prisen bør helst ligge på noe mellom 2-6 tusen, den kan godt være brukt, så lenge den funker bra! Og bør være bærebar!

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Trenger du kun maskinen (kabinettet m/innhold), eller trenger du også mus, tastatur, skjerm, operativssytem, høytallere, eller trådløst nettverkskort også?

-Deluze

Sen edit: La ikke merke til bærbar :)

Endret av Deluze
Lenke til kommentar

Du får det du betaler for. Hvis du kjøper Acer får du søppel som ofte går i stykker så kjøp heller Asus isteden. Jeg ville ventet litt til de kommer med GT640M skjermkort som er nyeste modell. Du får også mye mer for pengene hvis du kjøper en stasjonær PC og det er mulighet for oppgradering av deler.

Lenke til kommentar

Du får også mye mer for pengene hvis du kjøper en stasjonær PC

Nei. Du får mer ytelse for pengene (men mister mobilitet som er viktig for mange).

Ellers er det slutt på den tiden laptoper kostet 10000+. Husk alt du får med på en lap. Skjerm, tastatur, psu, trådløs, lyd, webcam, (ja egentlig det meste). Ta dette med i regnskapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...