Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilke ftp adresser bruker dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som disser, skjerp dere!

Vi har alle vært nybegynnere en gang! Det er ingen grunn til å mobbe folk bare fordi de har litt grønne spørsmål.

For å svare kort på spørsmålet, man trenger et FTP-program for å kople seg på en ftp-server, f.eks Bulletproof FTP se www.bpftp.com

Denne er ikke gratis, men jeg har alltid brukt denne, da den har all funksjonalitet jeg måtte trenge og jeg kjøpte programmet i '97.

For evt gratis ftp-programmer, se feks www.tucows.com og søk etter ftp, eller søk generelt etter gratis ftp på www.google.com

I ftp-programmet må man legge inn ip-adressen til ftp-serveren man ønsker å kople seg på eller evt. navnet på den. Man må også spesifisere hvilken port man kopler seg til serveren. Standard her er port 21, men noen servere opererer med andre porter enn standard og da må man vite dette.

Lenke til kommentar

Nå stenger vi posten.

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer.
Hvorfor skal dere diskutere om den blir stengt eller ikke? Hold dere til rapporter knappen.

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...