Bluebeans Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har en temmelig alvorlig feil på skjermkortet mitt. Geforce FX 5200. Feilene: Plutselig blir skjermoppløsninga:800*600 og nesten ikke farger. Jeg prøver å skifte men det vil det ikke. Noen ganger henger cs seg opp og da må pcen startes på nytt. Av og til henger den seg opp og reagerer først etter 10-20 sek. Jeg har lasta ned alle de nyeste driverene. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Send mail eller snakk med de der du kjøpte det, eventuelt spør om å få nytt på garantien.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Kan det være skjermen det er noe galen med ? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 eg hadde samme prob med mitt Ti4600... fant ut at det ble for varmt, så problemet ble løst ved hjelp av vifter... går som pokker no... :wink: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Kan det være skjermen det er noe galen med ? Kanskje.. det er en ikke en ny skjerm akkurat. eg hadde samme prob med mitt Ti4600... fant ut at det ble for varmt, så problemet ble løst ved hjelp av vifter... går som pokker no... :wink: Hmm. Ja kanske det. Det er temmelig varmt inni pcen min. Må vel prøve å sette inn noen vifter til. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Ok. Det er IKKE for varmt. Hva kan være feil da?? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ok. Det er IKKE for varmt. Hva kan være feil da?? Hvordan vet du det? Du kan låne temp-sensor av meg hvis du vil. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Det hender noen ganger når jeg skrur på så får jeg det nesten med en gang. Da kjenner jeg at det ikke er varmt inni. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det er sikkert noe galt med selve grafikkkortet, send det i retur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå