HelloKjersti Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 En mystisk video avslører ny rollefigur og omgivelser. Les hele saken Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Synd at det er 3rd person shooter Prøvde eneren men ble aldri helt klok på den snodige kamera vinkelen. Lenke til kommentar
amund_l Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Spilte nettopp igjennom eneren. Knall spill, og kameravinkelen blir man fort vandt til. Smart å ha alle stats integrert på ryggen til karakteren. Satser på å kjøpe 2'ern på billigsalg til høsten. Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Dead space 1 var bra. 2ern var bedre. Gleder meg til 3. Lenke til kommentar
archeronx Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Gleder meg veldig, jeg elsker dead space serien, eneren er knall, toeren er enda bedre å den lille videoen gjorde meg veldig gira. oops, hype. Da går vel treeren til helvette;) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Gleder meg Jeg tviler på at de kommer til å fjerne isaac clark som hovedperson, men vi får se neste uke:) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Leste på et forum, husker ikke hvor dessverre, at det var rykter om co-op i Dead Space 3. Når det introduseres en ny spillbar karakter slik kan det jo hende det er noe i det. Om det blir co-op håper jeg det blir mulig å spille gjennom historien alene, uten en dum AI ved din side. Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Spilte nettopp igjennom eneren. Knall spill, og kameravinkelen blir man fort vandt til. Smart å ha alle stats integrert på ryggen til karakteren. Satser på å kjøpe 2'ern på billigsalg til høsten. 2ern koster 89,- til Xbox på CDON for tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå