omarsbok Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hallo, kan noen finne et hysterisk dikt til meg? Helst innen fredag Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hun lå med baugporten åpen, og skinken skein. Der stod eg ein naken kaptein. Eg kjende lukten av sjømat og masta stod bein. Alt lå til rett for ein naken kaptein. Eg drømdt om seilas og ein sjøsprut som stod. Ein naken kaptein var klar for fjøre og flo. Men så gjekk baugporten ned framfor ein naken kaptein. Masta datt saman og kapteinen han grein. Men med baugporten nede er det håp i en hekk ein naken kaptein gikk inn i bakre dekk. - Jon Hjørnevik Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Hun lå med baugporten åpen, og skinken skein. Der stod eg ein naken kaptein. Eg kjende lukten av sjømat og masta stod bein. Alt lå til rett for ein naken kaptein. Eg drømdt om seilas og ein sjøsprut som stod. Ein naken kaptein var klar for fjøre og flo. Men så gjekk baugporten ned framfor ein naken kaptein. Masta datt saman og kapteinen han grein. Men med baugporten nede er det håp i en hekk ein naken kaptein gikk inn i bakre dekk. - Jon Hjørnevik Kunne du ha oversatt det til bokmål? (Y) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå