Mikkemann Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei. Er det ikke mulig å slette explorer? Siden programmet ikke virker som det skal (mangler knapper så jeg ikke kommer inn der hvor jeg kan skrive inn adresse som skal være home adressen, og hvor du kan slette coockies og history.) så instalerte jeg opera isteden. Prøvde å slette det, men det var ikke mulig. Det kom tilbake av seg selv. Har ikke visrus. Noen som vet? Takk Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Iexplorer er delvis integrert i windows, så jeg tror ikke windows tillater at du bare fjerner den. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kommer an på din versjon av Windows. Lenke til kommentar
guom Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Er det ikke bare å reinstall IE da? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Explorer er ikke en nettleser, det er det grafiske vinduet i Windows. Nettleseren heter Internet Explorer (IE)! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå