1245112654122755325882462 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det å anal penetrere eit kvinnemenneske (her eg kjem i frå er ikkje mannelig anal penetrering tilete) er jo eit kjent fenomen, også hjå oss i Aasen land. For det med anal penetrering er noko folk flest har eit anstrengt forhold til, virkar det som eg høyrer det til ymse anledningar som ein trussel for å stjele geiter eller ri på nokon andre sin hest. Men anyhow, for å skyta mannen og ikkje dørlista, lat oss komma til poenget. Korleis innbyder ein seg skjølv på ein bakhage fest i ein ellers så stengt hage. Bare for å få nokon innspel. 8 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Du sørger ihvertfall for at denne eksotiske vrien ikke kommer som en overraskelse på noen part. Det gir sjelden god stemning (kan jeg se for meg, aldri prøvd selv). 6 Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 At denne tråden ikke har fått mer oppmerksomhet er for meg ett mysterium. Lo så bikkja trodde jeg fikk hjerteinfarkt her, han responderte umiddelbart med å sleike meg i ansiktet og jokke meg på beinet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Nynorsk kan være så fantastisk vakkert noen ganger. "For det med anal penetrering er noko folk flest har eit anstrengt forhold til, virkar det som eg høyrer det til ymse anledningar som ein trussel for å stjele geiter eller ri på nokon andre sin hest." 1 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 He he, glimrende skrevet!! Anal sex ja... Har prøvd det med flere av mine damer og ingen av dem har klaget, så det er nok mer tanken på at analsex er noe skittent og fælt som gjør at en del avstår fra det, for det er faktisk fantastisk godt å kjenne den sterke anal muskelen lukke seg om skaftet skal jeg si deg, samtidig som det, som oftest, er meget godt for dama også, for både menn og kvinner her et vell av erogene soner der bak... Kona elsker anal sex og vi "avslutter" ofte der. Hun trenger ofte stimulering vaginalt i tillegg, så vi har gått til innkjøp av vagina kuler som hun har vaginalt når jeg tar henne i toer'n ... En annen ting med anal sex er jo at det også kan gjøres stående, i dusjen foreksempel. Et råd, et godt et, er å alltid rengjøre penis FØR den stikkes tilbake i vaginaen, her har mange gått på trynet.. Det er utrolig mye bakterier bak der som ikke skal andre steder, så kondom er kanskje en løsning for mange? (Kona liker ikke å bruke kondom for da kjenner hun ikke sed spruten skikkelig, for det tenner henne skikkelig å kjenne når det går for meg i henne, også vaginalt, da kommer hun som oftes selv også, og det kjenner hun ikke ved bruk av kondom, så vi bruker aldri det når jeg tar henne i toer'n..) Hvordan du får det til? Tja, du kan jo spørre dama di om hun har lyst en kveld hun/dere har drukket litt? Eller at du rett og slett forsøker å fingre henne i begge hull etter å ha fingret henne til hun er skikkelig kåt uten å si noe om det på forhånd, bare for liksom å sjekke om hun liker det... Gjør hun det ikke kan du jo alltids si at du tok feil hull....... (Igjen, hold styring på fingrene dine og hvor de har vært, det er ikke bra å putte den inn i vaginaen etter å ha vært i analen hennes...) Min kone elsker å bli finger pult i begge hull på en gang, gjerne liggende på magen og med en pute under hoftene, hun kommer som regel voldsomt etter en kort stund på den måten... Når/hvis dama di er klar så gyver du ikke rett på, rumpe hullet ER trangt, det er tross alt en lukke muskel som skal være stram, så du trenger å bearbeide det litt (kommer litt an på tykkelsen på penisen din også da... Det er ikke slik at min kone har noen problemer med å få min penis opp i baken etter en stund selv om den er rundt 18 centimeter i omkrets..). Som smøring anbefaler jeg kuk saft som glide middel, hvis du er av den våte "typen", eller rett og slett baby olje. IKKE bruk vaselin, prøvde det med den første dama jeg tok i toer'n og det virker mer som en friksjons brems enn smøre middel... Baby olje er glatt som pokker og det er det som gjelder.. Kvinner har ingen smøring der bak... Og med hensyn til bæsj på penisen så har jeg til gode å se noe av det og jeg har hatt mye anal sex, så dette er en overdrivelse... Når det er sagt så vil jeg, igjen, fremheve at renslighet er MEGET viktig etter anal sex, for penis er da full av bakterier som kan gjøre både deg og dama skikkelig skjuke og det som værre er... Men stort sett er det ikke noe problem... Så må dama slappe av og det gjør hun faktisk best om du bruker en finger på henne en stund og kåter henne skikkelig opp, da slapper hun av og muskelen utvider seg.. Kanskje du kan stappe inn to fingre etterhvert også... Som sagt er det meget deilig å kjenne den stramme muskelen gli inn og ut på skaftet pluss at jeg uhindret kan kjøre mine nitten centimeters penis så langt inn jeg bare vil uten at hun får vondt, da kvinner er mye dypere i analen enn de er i vaginaen, som er knappe ti centimeter dypg som normalen... Har som sagt hatt anal sex med de fleste av mine damer og ingen av dem har ikke likt det... Noen, som min kone, elsker å bli tatt analt, men hun er også med på alt så lenge det er seksuelt, men et par av de andre damene mine var litt mer skeptiske og tilbake holdne, ihvertfall i begynnelsen... Kommer helt an på hva de er opplært til å tro om dette og hvor frie de er seksuelt... Er du fra bibel kysten kan du vel agentlig bare glemme dette, da det er stygt, fælt og urent og whatnot fordi bibelen liksom sier det, så lykke til. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Anbefaler glidemiddel, eventuelt jordnøttolje over babyolje. Babyoljen er så "tynn" i konsistensen, at den "forsvinner" på en måte. Vaselin har jeg aldri prøvd, så det er jeg ingen formening om. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg er sammen med en mann som har analfetisj, så vi har analsex oftere enn vaginal sex. I begynnelsen så gjorde det ganske vondt for meg, før jeg lærte å slappe av slik at muskelen ikke strammet seg. Jeg er veldig liten og han er veldig stor, så vi bruker vel mer tid på oppvarming enn det andre gjør tenker jeg. Som oppvarming bruker vi buttplug, fingre og tunge. Bruker alltid silikonbasert glidemiddel. Og så er det bare å kjøre på ^^ 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Jeg er for så vidt fan av tanken, og jeg har hatt gode opplevelser som mottaker (jeg har aldri vært giver da mitt lem er litt for tykt). Det store problemet for min del er rett og slett dritt. Ja, med god hygiene og alt det der er det jo minimalt med dritt det er snakk om, men det er vanskelig å unngå totalt – det er tross alt ræva det gjelder – og dritt er for meg så turn off at det i det store og det hele ikke er verdt det. Anonym poster: 5413f7d9f219130299301166d17e8681 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg