Monhart Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Tiden går og mine datakunnskaper består dessverre ikke. Det er lenge siden jeg var oppdatert i hardwareverdenen (sånn ca når Diablo 2 var hipt), men nå er det jo Diablo 3 som gjelder, og jeg har fått satt sammen en reste-stasjonær som jeg har tenkt å gi dere spesifikasjonene på nedenfor. Jeg lurer rett og slett på om jeg kunne fått en tilbakemelding eller to på hva som hadde vært mest hensiktsmessig (dvs. billig) å bytte ut for en liten boost, slik at jeg hvertfall kan skru på shadows på D3 (og kanskje til og med ha chrome stående på i bakgrunnen) uten at jeg får 4 fps. Specs; HK: MSI 7125 CPU: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ RAM: 2 GB PC3200 200MHz Skjermkort: GeForce 7900 GT/GTO 256MB HDD: Gammel S-ATA-disk Tusen takk! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvilken strømforsyning har du og hvilken formfaktor har kabinettet? Dette er en god oppgradering til 3000kr med frakt hvis du ikke trenger ny strømforsyning: Bildet er fra Dustin.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå