Gå til innhold

Ginger = Bleik hud?

Anbefalte innlegg

Ok, jeg er ginger, whatsoever, men jeg lurer på en ting, er det sånn at gingere blir Mindre brun eller at det går saktere??

Jeg er bare 13, men er det sånn at gingere KAN ha mindre sånn derre pigment sak i huden sånn at vi blir saktere brun??

? ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper det er individuelt. Det er vel på lik linje med at noen rødtopper har veldig mye fregner, mens andre ikke har det i det hele tatt.

Forresten, synes det er litt mosomt at du, som er ginger, selv prøver å stigmatisere "deg og dine". Tydelig at hårgruppeinndelingen har effekt :dremel:

Lenke til kommentar

Ginger er i utgangspunktet bare en beskrivelse av hårfarge, men vil i de fleste tilfeller omfavne mennesker med rødt hår, lyse øyne og fregner.

Har du fregner, så vil ikke huden bli gradvis brunere men du vil få gradvis flere fregner.

Lenke til kommentar

Hva slags tull er det? Jeg har en kompis som er rødhåret. Han har fregner. Om sommeren får han MASSE fregner, men han blir også veldig brun.

Da er han en av få. Jeg er helt bleik, bortsett fra plassene hvor pigmentene har "hopet seg opp".

Sitat wikipedia:

Fregner er et arvelig anlegg som har med hudens pigmentinnhold å gjøre. De skyldes opphopninger av pigmenter i overhuden.

Edit: Kan også være at han har så tettsittende fregner at de smelter sammen og danner en gjevn brunfarge.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Har en kompis med rødt hår han studerte et halv år med exphil i bali la oss si han skildte seg ut på alle bildene og det var ikke bare håret hans som var rødt...

Det er selvsagt personlig, men det er som regel slik at de med rødt hår har en tendens til ikke å bli brune.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...