Dahlsv1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hei, jeg har tatt i bruk en SE K810i etter at min vanlige telefon gikk i bakken. Denne ble kjøpt ny i USA og har derfor kun ABC og Engelsk US som standard og T9 språk. Jeg vil gjerne endre på dette gjennom en firmwareoppgradering/flashing, men får ikke dette til. Har prøvd både Sony PC Companion og Sony Update Service som begge sier at telefonen har nyeste software.. noe den ikke har.. er jo heller ikke interressert i software, men i firmware. Kan noen hjelpe meg å finne ut av dette? Jeg trenger en rask løsning på dette siden engelsk ordbok uten æøå plager vettet av meg og meldinger tar tre ganger så lang tid å skrive. Takk Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg flashet faktisk K810i firmware på min gamle K800 for lenge siden. Har alle filene jeg brukte liggende fremdeles, og du kan hente dem her. Jeg har imidlertid ikke noen guide for hvordan du gjør det, og jeg husker det ikke selv heller. Håper du finner ut av det. Det skal hvertfall være nyeste europeiske firmware (når jeg lastet det ned for noen år siden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå