Vegard-K Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hei, harddisken min sitter "bom-fast" i kabinettet mitt, Corsair Carbride 500R, jeg har aldri tatt ut en HDD av et kabinett før, så det kan godt hende jeg gjør det feil. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Åpne kabinettet på begge sider. Ta ut ledningene. Så sitter antagelig harddisken skrudd fast med 2 skruer på begge sidene. Skru dem ut. Ta ut disken. Kan være at der er en klipseannordning istedet for skruer... Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Skrudd? Var jo jeg som satt den inn, skrudde ikke noe.. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvis det var du som satte den inn så burde det egentlig være en smal sak å ta den ut også. Det er en veldig enkel festeanordning på 500R. Bare klyp sammen mekanismen du ser på dette bildet så skal rammen/harddisken kunne trekkes ut. Hvis dette ikke går så er det antageligvis noe som har kilt seg fast el. Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 FIkk til, måtte klemme sidene mot hverandre Takk for hjelpen, begge to. Løøøøst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå