Lulubo Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hei! Akkurat laget meg en 20 minutter lang film i Sony Vegas og lagret den (render as) som en Video for Windows .avi fil. Men filmen ble ganske hakkete og skurrete noen steder. Hva kommer dette av? Og i hvilken format bør jeg lagre filmen for best kvalitet? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Skal du bare lagre det på harddisk, er det nok best å velge Mpeg2. Det har høyere oppløsning og bedre kvalitet. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Er ikke FOR høy oppløsning som er problemet her at det er PC n som kneler ? Lenke til kommentar
Lulubo Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg har ikke planer om å brenne den ut på DVD, tenkte bare å bruke filmen på PC og kanskje nett. fo2re: Litt uklar den setningen din, tror du PC'n ikke klarer det? Lenke til kommentar
Lulubo Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Mpeg2 funka fett Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå