Ingelin00 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Halloen! Jeg har en kanin som egentlig skal ha kanin unger i dag.. Men jeg lurer litt på om hun er drektig i det hele tatt Hun er liksom tjukk som en bolle, har mistet mat lysten litt og er på en måte litt hard på magen.. Men hun har liksom ikke plukket seg enda.. -Er det normalt at kaniner ikke plukker seg før noen timer før fødsel? Blir glad for andre gode tips Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 du kan ta med kaninen til dyrlegen just in case. Lenke til kommentar
Ingelin00 Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Herregud! Helt serriøst? Tror du jeg tar med meg kaninen min til dyrlegen når den har termin i dag? Kaninen kan jo bli stresset og spise ungene da vist det kommer.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Kanskje det er en gedigen svulst. Gå til dyrlegen du. Lenke til kommentar
Ingelin00 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Går til dyrlegen når jeg har venten noen dager.. Har hørt at de kan gå noen dager over termin.. Såå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå