vikingkylling Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ikke ofte man hører "hit movies" og "Nickelodeon" i samme setning... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 I dont wanna talk about sports! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Spilt det på både Move og Kinect, var noe upresist på kinect desverre. Bing search vil ikke komme til Norge... Poenget mitt er at Child of Eden er on-rails. Endret 4. juni 2012 av Leflus 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Føler så mye av dette ikke blir tilgjengelig i Norge, så blir litt uinteressant. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Yadda yadda american stuff yadda yadda. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Spilt det på både Move og Kinect, var noe upresist på kinect desverre. Bing search vil ikke komme til Norge... Poenget mitt er at Child of Eden on-rails. Haha. Opplevde de ikke upresist på Kinect i grunn. Sikkert noe du legger til uansett for å skite ned 360 mest mulig som vanligvis. Endret 4. juni 2012 av Maury Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Føler så mye av dette ikke blir tilgjengelig i Norge, så blir litt uinteressant. Det som er ekstra irriterende er at både, MLB og NBA burde være mulig å få til all den tid vi kan se ting gjennom nettleseren fra disse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Veldig bra å fokusere på ting som bare kommer til 'merica Microsoft - Det er ikke det eneste landet i verden liksom Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Eh. Jeg skulle ha gått og poppet mer popcorn nå. : / Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 De gjør det enkelt å trolle dem nå dessverre. Forhåpentligvis avslutter de med noen skikkelig heftige spill! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Veldig skuffende til nå må jeg si. Vi får ikke noe som helst av disse features, noe som er virkelig surt. Det hadde fått meg tilbake til Xbox 360 med Xbox live gold.... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 You want to know what sports I want, but will never have? E-sports! :nei2: Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Veldig bra ting så langt: Halo x Metroid Splinter Cell Forza Ting med potensiale Gears Fable Nye features Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Please si at Music er world wide. 30 mill sanger er rett og slett imponerende. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Veldig bra å fokusere på ting som bare kommer til 'merica Microsoft - Det er ikke det eneste landet i verden liksom Du glemmer at han viste hvordan folk i Mexico kan bruke den Bing-greia. Da har vi to land, i alle fall. Please si at Music er world wide. 30 mill sanger er rett og slett imponerende. Med mindre du bruker Spotify eller Wimp allerede. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Spoiler Microsoft: Treningstudioer finnes. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Strengt tatt langt mer enn to land. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Enda mer fitness stuff.. eneste positive er at The Heavy var bakgrunns-musikken. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg liker The Heavy, litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå