Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er dog ikke et godt tegn at alle først trodde dette var Cod Men vi får håpe det blir litt stealthy også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Umm. Noen som husker når Splinter Cell handlet om stealth? 2 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Det ser ut som Conviction. Passer meg ganske fint egentlig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Fikk veldig "Ghost Recon", "Metal Gear Solid" og "Call of Duty" følelse av å se Splinter Cell. Utrolig stilige kampsekvenser (killing in motions). Absolutt spennende, tiltross for et repeterende dekningssystem som er klassisk for denne type spill. Minner mer om dekningssystemet fra Uncharted, enn det gjør fra lignende "stealth" og "spion" spill Endret 4. juni 2012 av Krølle Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er det eksklusivt? Synes de sa noe om "only for Xbox". Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Stilig gameplay de viser, selv om jeg ikke er interessert i skytespill. Men er ikke dette litt for CoD til å være Splinter Cell? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er det eksklusivt? Synes de sa noe om "only for Xbox". Da blir ihvertfall iToman glad Stilig gameplay de viser, selv om jeg ikke er interessert i skytespill. Men er ikke dette litt for CoD til å være Splinter Cell? Jeg vil vel egentlig si det ja, men tatt på egne premisser så ser det bra ut. Selv om jeg får litt sånn "press x to win"-feeling av det. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Autoaim Splinter Cell og execute likt Conviction, huffda man kan ikke spille spillet uten hjelpemidler. Snikespill med airstrike i tillegg herregud så casual... Var det jeg forventet, se også gjennom vegger, mer action en sniking, ill pass... Tror dette kommer til PC samt PS3... Endret 4. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Er det eksklusivt? Synes de sa noe om "only for Xbox". Tidseksklusivt kanskje? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er det bare meg eller ser Sam douchy ut? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Virker som et bra spill, men ikke hva jeg vil ha i et Splinter Cell-spill Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Blir vel lenge til ny Xbox nå, når Halo 4 kommer til 360. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Og der klikket streamen, hurra! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er det bare meg eller ser Sam douchy ut? Høres yngre ut også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Flott Microsoft. Feeden på Xbox datt ned. Stor tommel opp.... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Seriøst folkens, det nye Splinter Cell ser bra ut selv om det kanskje ikke var det vi håpet på fra et nytt SC.. Jeg gleder meg ihvertfall til å få vite mer. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Neste Xbox kommer nok uansett til neste år. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Voice commands kan være artige iblant. Jeg kommer nok til å prøve dem om jeg skaffer meg Fifa 13. Får håpe det ikke blir for mye av dette under konferansen though. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Haha, "Realtime feedback" på gametrailers streamen gikk fra LOVE til HATE når EA sports kom på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå