Gå til innhold

E3 2012: Microsofts pressekonferanse og øvrige annonseringer

Anbefalte innlegg

Det kan bli scrappa også det med knappene. Er det ingen som tenker over det? Akkurat slike ting kan bli scrappet under utviklingen. Så vidt jeg vet så har Epic ikke kommentert med at spillet kommer ut a) for 360 b) hvilket år/når også. Ting endrer seg.

Drømmescenario Microsoft E3: NO KINECT!

Vet det ikke skjer, men ville bare putte det ut.

Og;

La RARE lage egne spill, ikke denne Kinect-suppa

Vet ikke om et mer amatørirsk og idiotisk bruk av gode utviklere der ute som har mulighet til å lage noe nytt eller oppfølgere av IP`er verdt millioner. La RARE lage selv et nytt Viva Pinata.

Alt dette sa Invisible Walls og jeg er så enig på dette.

Endret av Maury
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke det at jeg er glad for at Rare arbeider med Kinect, men Kinect Sports er det mestselgende spillet til studioet siden BanjoKazooie til N64. Serien har, på godt og vondt, reddet studioet.

Når det er sagt så var Kinect Sports 2 et samarbeidsprosjekt mellom Rare og BigPark. Det hadde ikke gjort meg noe om BigPark tok over ansvaret for serien slik at Rare fikk frie tøyler til å lage noe nytt.

Lenke til kommentar

Det er fremdeles idiotisk bruk av utviklere Microsoft heller kunne ha brukt til noe annet. Og det virker som at Rare jobber med enda et nytt nytt Kinect Sports. Vil heller at vi får noe originalt fra Rare, enn å prøve å ta inn hver eneste bidige mulige sport inn i Kinect Sports-spillene.

For all del kunne Rare bistått med flere Kinect Sports, men det er langt bedre å se at Rare går under for et godt spill, enn at selskapet blir til noe sånt Toys R`Us-opplegg som det vokser seg mot.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som vi vil få et nytt Alan Wake. men ikke nødvendigvis vil det bli vist noe av på E3.

Det finnes både rykter og jobbannonser som hinter til at Alan Wake 2 blir et next-gen spill, men det hadde vært herlig om det ble annonsert på E3.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Spent på hva Xbox Smart Glass bringer i tillegg til Xbox Companion, som jeg allerede har på PC og mobil.

Lenke til kommentar

Tony Hawk’s Pro Skater HD kommer 11. juli, og er trolig et av spillene i Summer of Arcade.

Tja. I 2010 og 2011 startet SoA henholdsvis den 20. og 21 juli, så jeg vil tippe at den starter på et lignende tidspunkt i år også. Phil Spencer skal forresten annonsere SoA-lineupen på pre-e3 showet til Gametrailers like før pressekonferansen til Microsoft.

Jeg tipper på Deadlight, Dust: An Elysian Tail, Wreckateer, Joe Danger The Movie og Hybrid.

Lenke til kommentar

Konferansen er planlagt å vare 85 minutter. Ryktes at MS har neddempet fokuset på Kinect og kun vil ta 20% av showet:

Halo 4

Forza Horizon

Fable The Journey

Gears of War Judgement

New Twisted Pixel game

Alan Wake 2

Kinect Play Fit

Resident Evil 6

EA Sports - Kinect mode of FIFA/Madden

Harmonix Kinect game

Tomb Raider

South Park RPG

Assassins Creed 3

Black Ops 2

Windows 8 features

Woodstock music service

Smart Glass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...