Filmvenn Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Det kan bli scrappa også det med knappene. Er det ingen som tenker over det? Akkurat slike ting kan bli scrappet under utviklingen. Så vidt jeg vet så har Epic ikke kommentert med at spillet kommer ut a) for 360 b) hvilket år/når også. Ting endrer seg. Drømmescenario Microsoft E3: NO KINECT! Vet det ikke skjer, men ville bare putte det ut. Og; La RARE lage egne spill, ikke denne Kinect-suppa Vet ikke om et mer amatørirsk og idiotisk bruk av gode utviklere der ute som har mulighet til å lage noe nytt eller oppfølgere av IP`er verdt millioner. La RARE lage selv et nytt Viva Pinata. Alt dette sa Invisible Walls og jeg er så enig på dette. Endret 2. juni 2012 av Maury 2 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Ikke det at jeg er glad for at Rare arbeider med Kinect, men Kinect Sports er det mestselgende spillet til studioet siden BanjoKazooie til N64. Serien har, på godt og vondt, reddet studioet. Når det er sagt så var Kinect Sports 2 et samarbeidsprosjekt mellom Rare og BigPark. Det hadde ikke gjort meg noe om BigPark tok over ansvaret for serien slik at Rare fikk frie tøyler til å lage noe nytt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Det er fremdeles idiotisk bruk av utviklere Microsoft heller kunne ha brukt til noe annet. Og det virker som at Rare jobber med enda et nytt nytt Kinect Sports. Vil heller at vi får noe originalt fra Rare, enn å prøve å ta inn hver eneste bidige mulige sport inn i Kinect Sports-spillene. For all del kunne Rare bistått med flere Kinect Sports, men det er langt bedre å se at Rare går under for et godt spill, enn at selskapet blir til noe sånt Toys R`Us-opplegg som det vokser seg mot. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Ka tid begynner det norsk tid? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) 18:30 ca. mandag. Lese første innlegget i tråder er en fin bil. Endret 2. juni 2012 av Maury Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Endelig passer alle 3 konferansene perfekt mtp. jobben i år, så da er jeg klar for alt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Sony sin er på et litt leit tidspunk da, med klokken 03:00 om natten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jobber nattskift neste uke, så.det er perfekt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 3 om natta, ja. Står over Sony sin i år. Synd, fordi etter at Nintendo har en egen Wii U-del i morgen kveld så var Sony det jeg så mest fram til. Etterfulgt av EA. Ubisoft kan dra til peppern gror for min del. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 18:30 ca. mandag. Lese første innlegget i tråder er en fin bil. Var ikkje sikker på om det var norsk tid... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ser ut som vi vil få et nytt Alan Wake. men ikke nødvendigvis vil det bli vist noe av på E3. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/ der er en timer til MS sin konferanse.(og resten av konferansene) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Ser ut som vi vil få et nytt Alan Wake. men ikke nødvendigvis vil det bli vist noe av på E3. Det finnes både rykter og jobbannonser som hinter til at Alan Wake 2 blir et next-gen spill, men det hadde vært herlig om det ble annonsert på E3. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Xbox Smart Glass blir nok vist på E3. En tablet du kan bruke til å styre din Xbox o.l. Ikke noe du kan bruke til spilling har jeg fått med meg. Jeg har nok slike produkter her hos meg Endret 3. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Spent på hva Xbox Smart Glass bringer i tillegg til Xbox Companion, som jeg allerede har på PC og mobil. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tony Hawk’s Pro Skater HD kommer 11. juli, og er trolig et av spillene i Summer of Arcade. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Tony Hawk’s Pro Skater HD kommer 11. juli, og er trolig et av spillene i Summer of Arcade. Tja. I 2010 og 2011 startet SoA henholdsvis den 20. og 21 juli, så jeg vil tippe at den starter på et lignende tidspunkt i år også. Phil Spencer skal forresten annonsere SoA-lineupen på pre-e3 showet til Gametrailers like før pressekonferansen til Microsoft. Jeg tipper på Deadlight, Dust: An Elysian Tail, Wreckateer, Joe Danger The Movie og Hybrid. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det jeg håper mest på fra MS sin konferanse er selvsagt den neste Xbox-en, men siden dette virker usannsynlig så hadde det vært awesome om vi fikk en oppfølger til Shadow Complex. Det er vel ikke for mye å be om vel? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Det er desverre det så lenge utvikleren er opptatt med å lage spill til iphone og ipad. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Konferansen er planlagt å vare 85 minutter. Ryktes at MS har neddempet fokuset på Kinect og kun vil ta 20% av showet: Halo 4 Forza Horizon Fable The Journey Gears of War Judgement New Twisted Pixel game Alan Wake 2 Kinect Play Fit Resident Evil 6 EA Sports - Kinect mode of FIFA/Madden Harmonix Kinect game Tomb Raider South Park RPG Assassins Creed 3 Black Ops 2 Windows 8 features Woodstock music service Smart Glass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå